5
SUPER GT 2013. Runda 3: Sepang International Circuit.
Skrót wyścigu:
Kod:Onboard z kwalifikacji: ARTA CR-Z GT. http://www.youtube.com/watch?v=BGzY5KECzSM Materiał video Subaru: http://www.youtube.com/watch?v=W9fnoGdtWeA Materiał video Nissana: http://www.youtube.com/watch?v=APWLdKzeizM
Wyniki (kwalifikacje) :
GT500:
1. CALSONIC IMPUL GT-R (NISSAN GT-R / VRH34B) - Tsugio Matsuda & J.P.Lima De Oliveira
2. ZENT CERUMO SC430 (LEXUS SC430 / RV8KG) - Yuji Tachikawa & Kohei Hirate
3. KeePer TOM'S SC430 (LEXUS SC430 / RV8KG) - Daisuke Ito & Andrea Caldarelli
GT300:
1. ARTA CR-Z GT (Honda CR-Z / J35A) - Shinichi Takagi & Takashi Kobayashi
2. MUGEN CR-Z GT (Honda CR-Z / J35A) - Hideki Mutoh & Yuhki Nakayama
3. SUBARU BRZ R&D SPORT (SUBARU BRZ GT300 / EJ20) - Tetsuya Yamano & Kota Sasaki
Wyniki (wyścig) :
GT500:
1. CALSONIC IMPUL GT-R (NISSAN GT-R / VRH34B) - Tsugio Matsuda & J.P.Lima De Oliveira
2. DENSO KOBELCO SC430 (LEXUS SC430 / RV8KG) - Juichi Wakisaka & Hiroaki Ishiura
3. RAYBRIG HSV-010 (Honda HSV-010 GT / HR10EG) - Takuya Izawa & Takashi Kogure
GT300
1. ARTA CR-Z GT (Honda CR-Z / J35A) - Shinichi Takagi & Takashi Kobayashi
2. MUGEN CR-Z GT (Honda CR-Z / J35A) - Hideki Mutoh & Yuhki Nakayama
3. GAINER DIXCEL SLS (Mercedes-Benz SLS AMG GT3 / M159) - Katsuyuki Hiranaka & Bjorn Wirdheim
Super GT 2013 by signdeco, on Flickr
W klasie GT500 zwyciężył CALSONIC IMPUL GT-R (TEAM IMPUL), który startował z pole position. Dzięki temu zwycięstwu, przesunął się w klasyfikacji na drugą pozycję. RAYBRIG HSV-010 (TEAM KUNIMITSU) dojechał na trzeciej pozycji, zachowując pierwsze miejsce w tabeli. ZENT CERUMO SC430 startując z drugiego miejsca, utrzymywał pozycję do 6 okrążenia, kiedy to wdał się w walkę z REITO MOLA GT-R, efektem tego była kolizja, SC430 spadł na 12 pozycję i zaliczył przymusowy postój w pit stop celem wymiany opony, natomiast GT-R spadł na 5 pozycję.
Inna akcja miała miejsce podczas ostatniego zakrętu 22 okrążenia. Podczas walki o piątą pozycję między kierowcami RAYBRIG HSV-010 a MOTUL AUTECH GT-R, ten drugi stracił panowanie nad samochodem i uderzył w REITO MOLA GT-R, który jechał po zewnętrznej części zakrętu.
Super GT 2013 by crufixtionboo, on Flickr
W klasie GT300, widowisko skradły dwie Hondy CR-Z, które od samego początku uciekły rywalom i toczyły między sobą walkę o pierwsze zwycięstwo hybrydowego CR-Z w Super GT.
Zajmujący drugie miejsce po starcie, MUGEN CR-Z GT był pierwszym samochodem wśród czołówki, który wjechał do pit stopu (okrążenie 23). Aby zaoszczędzić czas, załoga zmieniła tylko tylne opony, za kierownice wsiadł Yuhki Nakayama. Na kolejnym okrążeniu, lider GT300 - ARTA CR-Z GT również zjechał do pit stopu, z taką samą strategią (tylne opony), jednak w porównaniu do MUGENa, spędził tam osiem sekund dłużej, przez co Takashi Kobayashi wyjechał na drugim miejscu. Kobayashi gonił Nakayame do 37 okrążenia, kiedy to w końcu znalazł się zaraz za rywalem. Na pierwszym zakręcie 43 okrążenia, Kobayashi zdecydował się na atak i w efekcie wyprzedził CR-Z Nakayamy, pozostając liderem do końca i zachowując przewagę 2-3 sekund, dzięki czemu ARTA CR-Z GT został pierwszym CR-Z który zwyciężył w Super GT.
Super GT 2013 by crufixtionboo, on Flickr
Pełna relacja:
Reszta informacji:
Galeria z rundy trzeciej:
- http://as-web.jp/photonews/keyword_r...?c_id=2&no=157
- http://www.flickr.com/photos/signdec...th/9063183877/
- http://www.flickr.com/photos/crufixt...7634319250758/
- http://www.flickr.com/photos/kokkuen...th/9055171837/
Super GT 2013 by crufixtionboo, on Flickr
Super GT 2013 by crufixtionboo, on Flickr
Super GT 2013 by crufixtionboo, on Flickr
--- Aktualizacja posta ---
SUPER GT 2013. Runda 4: Sportsland Sugo.
Skrót:
Pełny wyścig... jeśli ktoś ma dwie i pół godziny wolnego czasu:
Wyniki (kwalifikacje) :
GT500:
1. REITO MOLA GT-R (NISSAN GT-R / VRH34B) - Satoshi Motoyama, Yuhi Sekiguchi
2. DENSO KOBELCO SC430 (LEXUS SC430 / RV8KG) - Juichi Wakisaka, Hiroaki Ishiura
3. Weider Modulo HSV-010 (Honda HSV-010 GT / HR10EG) - Naoki Yamamoto, Frederic Makowiecki
GT300:
1. SUBARU BRZ R&D SPORT (SUBARU BRZ GT300 / EJ20) - Tetsuya Yamano, Kota Sasaki
2. ARTA CR-Z GT (Honda CR-Z / J35A) - Shinichi Takagi, Takashi Kobayashi
3. MUGEN CR-Z GT (Honda CR-Z / J35A) - Hideki Mutoh, Yuhki Nakayama
Wyniki (wyścig) :
GT500:
1. ARTA HSV-010 (Honda HSV-010 GT / HR10EG) - Ralph Firman, Kosuke Matsuura
2. KeePer TOM'S SC430 (LEXUS SC430 / RV8KG) - Daisuke Ito, Andrea Caldarelli
3. MOTUL AUTECH GT-R (NISSAN GT-R / VRH34B) - Masataka Yanagida, Ronnie Quintarelli
GT300:
1. ARTA CR-Z GT (Honda CR-Z / J35A) - Shinichi Takagi, Takashi Kobayashi
2. MUGEN CR-Z GT (Honda CR-Z / J35A) - Hideki Mutoh, Yuhki Nakayama
3. ENDLESS TAISAN PORSCHE (PORSCHE / M97/79) - Kyosuke Mineo, Naoki Yokomizo
Klasyfikacja GT500 (zespoły):
1. TEAM KUNIMITSU (Honda)
2. LEXUS TEAM SARD (Lexus)
3. TEAM IMPUL (Nissan)
Klasyfikacja GT300 (zespoły):
1. TEAM MUGEN (Honda)
2. AUTOBACS RACING TEAM AGURI (Honda)
3. GAINER (Mercedes-Benz)
Galeria:
http://as-web.jp/photonews/keyword_r...?c_id=2&no=164
--- Aktualizacja posta ---
Tak jak zostało zapowiedziane, przed wyścigiem rundy 5 na torze Suzuka, zaprezentowane zostały nowe maszyny na sezon 2014.
Lexus LF-CC Concept, Honda NSX Concept i Nissan GT-R.
Wszystkie zbudowane wg tej samej specyfikacji, jak przyszłe maszyny DTM, chociaż w sumie wyjątkiem jest tutaj NSX, ponieważ pojazd ten został uprzywilejowany, posiada silnik umieszczony centralnie, zamiast z przodu, tak jak reszta rywali.
Wszystkie samochody będą korzystać z tych samych silników, czyli 4-cylidrowe turbodoładowane 2.0L o mocy około 500 KM, tak jak zostało zapowiedziane kilkanaście miesięcy temu. Tak więc po kilkunastu latach, kończy się era V8 i V6.
Amerykańska seria GRAND-AM zaadoptuje nowe zasady prawdopodobnie w sezonie 2017. Natomiast DTM prawdopodobnie w 2016.
Więcej info oraz zdjęcia:
http://supergt.net/pages/pg:news_det...ln:en/id:13198
Trochę filmów z nowymi maszynami. Niestety zabrakło Lexusa, ponieważ były jakieś problemy z samochodem.
Ostatnio edytowane przez staryjaponiec ; 29-08-2013 o 18:45