Wątek: Super GT / JGTC

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #3
    ユーザー
    Awatar staryjaponiec
    Imię: Mariusz
    Skąd: Wałbrzych
    Posty: 257

    Auto: ...


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    SUPER GT 2013. Runda 3: Sepang International Circuit.


    Skrót wyścigu:



    Kod:
    Onboard z kwalifikacji: ARTA CR-Z GT.
    http://www.youtube.com/watch?v=BGzY5KECzSM
    
    Materiał video Subaru:
    http://www.youtube.com/watch?v=W9fnoGdtWeA
    
    Materiał video Nissana:
    http://www.youtube.com/watch?v=APWLdKzeizM


    Wyniki (kwalifikacje) :
    GT500:
    1. CALSONIC IMPUL GT-R (NISSAN GT-R / VRH34B) - Tsugio Matsuda & J.P.Lima De Oliveira
    2. ZENT CERUMO SC430 (LEXUS SC430 / RV8KG) - Yuji Tachikawa & Kohei Hirate
    3. KeePer TOM'S SC430 (LEXUS SC430 / RV8KG) - Daisuke Ito & Andrea Caldarelli
    GT300:
    1. ARTA CR-Z GT (Honda CR-Z / J35A) - Shinichi Takagi & Takashi Kobayashi
    2. MUGEN CR-Z GT (Honda CR-Z / J35A) - Hideki Mutoh & Yuhki Nakayama
    3. SUBARU BRZ R&D SPORT (SUBARU BRZ GT300 / EJ20) - Tetsuya Yamano & Kota Sasaki


    Wyniki (wyścig) :
    GT500:
    1. CALSONIC IMPUL GT-R (NISSAN GT-R / VRH34B) - Tsugio Matsuda & J.P.Lima De Oliveira
    2. DENSO KOBELCO SC430 (LEXUS SC430 / RV8KG) - Juichi Wakisaka & Hiroaki Ishiura
    3. RAYBRIG HSV-010 (Honda HSV-010 GT / HR10EG) - Takuya Izawa & Takashi Kogure
    GT300
    1. ARTA CR-Z GT (Honda CR-Z / J35A) - Shinichi Takagi & Takashi Kobayashi
    2. MUGEN CR-Z GT (Honda CR-Z / J35A) - Hideki Mutoh & Yuhki Nakayama
    3. GAINER DIXCEL SLS (Mercedes-Benz SLS AMG GT3 / M159) - Katsuyuki Hiranaka & Bjorn Wirdheim





    Super GT 2013 by signdeco, on Flickr

    W klasie GT500 zwyciężył CALSONIC IMPUL GT-R (TEAM IMPUL), który startował z pole position. Dzięki temu zwycięstwu, przesunął się w klasyfikacji na drugą pozycję. RAYBRIG HSV-010 (TEAM KUNIMITSU) dojechał na trzeciej pozycji, zachowując pierwsze miejsce w tabeli. ZENT CERUMO SC430 startując z drugiego miejsca, utrzymywał pozycję do 6 okrążenia, kiedy to wdał się w walkę z REITO MOLA GT-R, efektem tego była kolizja, SC430 spadł na 12 pozycję i zaliczył przymusowy postój w pit stop celem wymiany opony, natomiast GT-R spadł na 5 pozycję.
    Inna akcja miała miejsce podczas ostatniego zakrętu 22 okrążenia. Podczas walki o piątą pozycję między kierowcami RAYBRIG HSV-010 a MOTUL AUTECH GT-R, ten drugi stracił panowanie nad samochodem i uderzył w REITO MOLA GT-R, który jechał po zewnętrznej części zakrętu.



    Super GT 2013 by crufixtionboo, on Flickr



    W klasie GT300, widowisko skradły dwie Hondy CR-Z, które od samego początku uciekły rywalom i toczyły między sobą walkę o pierwsze zwycięstwo hybrydowego CR-Z w Super GT.
    Zajmujący drugie miejsce po starcie, MUGEN CR-Z GT był pierwszym samochodem wśród czołówki, który wjechał do pit stopu (okrążenie 23). Aby zaoszczędzić czas, załoga zmieniła tylko tylne opony, za kierownice wsiadł Yuhki Nakayama. Na kolejnym okrążeniu, lider GT300 - ARTA CR-Z GT również zjechał do pit stopu, z taką samą strategią (tylne opony), jednak w porównaniu do MUGENa, spędził tam osiem sekund dłużej, przez co Takashi Kobayashi wyjechał na drugim miejscu. Kobayashi gonił Nakayame do 37 okrążenia, kiedy to w końcu znalazł się zaraz za rywalem. Na pierwszym zakręcie 43 okrążenia, Kobayashi zdecydował się na atak i w efekcie wyprzedził CR-Z Nakayamy, pozostając liderem do końca i zachowując przewagę 2-3 sekund, dzięki czemu ARTA CR-Z GT został pierwszym CR-Z który zwyciężył w Super GT.



    Super GT 2013 by crufixtionboo, on Flickr




    Pełna relacja:



    Reszta informacji:



    Galeria z rundy trzeciej:





    Super GT 2013 by crufixtionboo, on Flickr


    Super GT 2013 by crufixtionboo, on Flickr


    Super GT 2013 by crufixtionboo, on Flickr



















    --- Aktualizacja posta ---

    SUPER GT 2013. Runda 4: Sportsland Sugo.


    Skrót:



    Pełny wyścig... jeśli ktoś ma dwie i pół godziny wolnego czasu:



    Wyniki (kwalifikacje) :
    GT500:
    1. REITO MOLA GT-R (NISSAN GT-R / VRH34B) - Satoshi Motoyama, Yuhi Sekiguchi
    2. DENSO KOBELCO SC430 (LEXUS SC430 / RV8KG) - Juichi Wakisaka, Hiroaki Ishiura
    3. Weider Modulo HSV-010 (Honda HSV-010 GT / HR10EG) - Naoki Yamamoto, Frederic Makowiecki
    GT300:
    1. SUBARU BRZ R&D SPORT (SUBARU BRZ GT300 / EJ20) - Tetsuya Yamano, Kota Sasaki
    2. ARTA CR-Z GT (Honda CR-Z / J35A) - Shinichi Takagi, Takashi Kobayashi
    3. MUGEN CR-Z GT (Honda CR-Z / J35A) - Hideki Mutoh, Yuhki Nakayama


    Wyniki (wyścig) :
    GT500:
    1. ARTA HSV-010 (Honda HSV-010 GT / HR10EG) - Ralph Firman, Kosuke Matsuura
    2. KeePer TOM'S SC430 (LEXUS SC430 / RV8KG) - Daisuke Ito, Andrea Caldarelli
    3. MOTUL AUTECH GT-R (NISSAN GT-R / VRH34B) - Masataka Yanagida, Ronnie Quintarelli
    GT300:
    1. ARTA CR-Z GT (Honda CR-Z / J35A) - Shinichi Takagi, Takashi Kobayashi
    2. MUGEN CR-Z GT (Honda CR-Z / J35A) - Hideki Mutoh, Yuhki Nakayama
    3. ENDLESS TAISAN PORSCHE (PORSCHE / M97/79) - Kyosuke Mineo, Naoki Yokomizo


    Klasyfikacja GT500 (zespoły):
    1. TEAM KUNIMITSU (Honda)
    2. LEXUS TEAM SARD (Lexus)
    3. TEAM IMPUL (Nissan)

    Klasyfikacja GT300 (zespoły):
    1. TEAM MUGEN (Honda)
    2. AUTOBACS RACING TEAM AGURI (Honda)
    3. GAINER (Mercedes-Benz)


    Galeria:
    http://as-web.jp/photonews/keyword_r...?c_id=2&no=164



















    --- Aktualizacja posta ---

    Tak jak zostało zapowiedziane, przed wyścigiem rundy 5 na torze Suzuka, zaprezentowane zostały nowe maszyny na sezon 2014.

    Lexus LF-CC Concept, Honda NSX Concept i Nissan GT-R.



    Wszystkie zbudowane wg tej samej specyfikacji, jak przyszłe maszyny DTM, chociaż w sumie wyjątkiem jest tutaj NSX, ponieważ pojazd ten został uprzywilejowany, posiada silnik umieszczony centralnie, zamiast z przodu, tak jak reszta rywali.

    Wszystkie samochody będą korzystać z tych samych silników, czyli 4-cylidrowe turbodoładowane 2.0L o mocy około 500 KM, tak jak zostało zapowiedziane kilkanaście miesięcy temu. Tak więc po kilkunastu latach, kończy się era V8 i V6.

    Amerykańska seria GRAND-AM zaadoptuje nowe zasady prawdopodobnie w sezonie 2017. Natomiast DTM prawdopodobnie w 2016.


    Więcej info oraz zdjęcia:
    http://supergt.net/pages/pg:news_det...ln:en/id:13198


    Trochę filmów z nowymi maszynami. Niestety zabrakło Lexusa, ponieważ były jakieś problemy z samochodem.









    5 Przykro mi ;) Przykro mi ;)
    Ostatnio edytowane przez staryjaponiec ; 29-08-2013 o 18:45

Podobne wątki

  1. Postów: 16
    Data: 03-11-2015, 16:20
  2. Postów: 4
    Data: 01-02-2015, 22:31
  3. Civic EG8 B2 -> B7 -> B16A2 - Edyta
    By Edyta in forum V generacja
    Postów: 24
    Data: 06-12-2014, 23:44
  4. Rozpórka beaks w super promocyjnej cenie
    By grabarz in forum Archiwum ogłoszeń
    Postów: 0
    Data: 23-11-2013, 11:22
  5. Super felgi 4x100!!
    By Kamil in forum Archiwum ogłoszeń
    Postów: 1
    Data: 22-04-2013, 20:37

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

on top