0
Siła hamowania rozkłada się (podobno?) w stosunku 70% przód i 30% tył. IMO lepiej jest zainwestować w tarcze nacinane/nawiercane na przednią ośkę, aniżeli na tylną. Sam tak u siebie zrobiłem i nie żałuję, a kilka pln zostało w kieszeni. Przód mam nacinany Brembo Max + Jurid, a tył gładki ProTechnic + Jurid. Hamuje się całkiem przyzwoicie![]()
Lexus IS200 GXE10 1G-FE Sport Edition ✮ BMW E36 M52B20 Drift Missile Car ✮ Mitsubishi Colt CJ0 4G13 ✮ Honda Civic EH3 D16Z6 Supercharger.
We're not the same person we were a year ago, a month ago, or a week ago. We're constantly changing. Experiences don't stop. That's life.
A czy przody takie jak masz u siebie wejda pod felge 14"?Zamieszczone przez Gierade ➦
Siła hamowania między przodem a tyłem się zmienia nie jest stała odpowiada za to w moim wypadku EBD a w civic korektor sił hamowania, nie może dopuścić do zablokowania tylnych kółZamieszczone przez Gierade ➦
Mam z tyłu nacinane i nawiercane mikoda 269mm czuje że dużo lepiej hamuje szczególnie jeśli jeździ się w 5 osób
Prawda jest taka że jeśli będzie słaby klocek to i tak będzie słabo hamować. Zwiększenie tarczy nie zawsze przynosi dobry efekt. Niekiedy lepiej zostawić np. tarcze 262mm a dać do tego zacisk dwutłokowy