Wątek: Zapytanie o tylnie tarcze do budy MB1

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    マネージャー
    Awatar Gierade
    Imię: Łukasz
    Skąd: SBE
    Posty: 6,442

    Auto: Bimmer


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    Siła hamowania rozkłada się (podobno?) w stosunku 70% przód i 30% tył. IMO lepiej jest zainwestować w tarcze nacinane/nawiercane na przednią ośkę, aniżeli na tylną. Sam tak u siebie zrobiłem i nie żałuję, a kilka pln zostało w kieszeni. Przód mam nacinany Brembo Max + Jurid, a tył gładki ProTechnic + Jurid. Hamuje się całkiem przyzwoicie

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)
    Lexus IS200 GXE10 1G-FE Sport EditionBMW E36 M52B20 Drift Missile CarMitsubishi Colt CJ0 4G13Honda Civic EH3 D16Z6 Supercharger.
    We're not the same person we were a year ago, a month ago, or a week ago. We're constantly changing. Experiences don't stop. That's life.


  2. #2
    ユーザー
    Awatar silver30
    Imię: Damian
    Skąd: sosnowiec
    Posty: 496

    Auto: honda civic 5D
    Silnik: D16Y3
    Moc: 115KM


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    Cytat Zamieszczone przez Gierade
    Siła hamowania rozkłada się (podobno?) w stosunku 70% przód i 30% tył. IMO lepiej jest zainwestować w tarcze nacinane/nawiercane na przednią ośkę, aniżeli na tylną. Sam tak u siebie zrobiłem i nie żałuję, a kilka pln zostało w kieszeni. Przód mam nacinany Brembo Max + Jurid, a tył gładki ProTechnic + Jurid. Hamuje się całkiem przyzwoicie
    A czy przody takie jak masz u siebie wejda pod felge 14"?

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)

  3. #3
    ユーザー
    Awatar adiyts
    Skąd: Bojszowy
    Posty: 348

    Auto: CTS
    Silnik: 2ZZ-GE


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    Cytat Zamieszczone przez Gierade
    Siła hamowania rozkłada się (podobno?) w stosunku 70% przód i 30% tył. IMO lepiej jest zainwestować w tarcze nacinane/nawiercane na przednią ośkę, aniżeli na tylną. Sam tak u siebie zrobiłem i nie żałuję, a kilka pln zostało w kieszeni. Przód mam nacinany Brembo Max + Jurid, a tył gładki ProTechnic + Jurid. Hamuje się całkiem przyzwoicie
    Siła hamowania między przodem a tyłem się zmienia nie jest stała odpowiada za to w moim wypadku EBD a w civic korektor sił hamowania, nie może dopuścić do zablokowania tylnych kół
    Mam z tyłu nacinane i nawiercane mikoda 269mm czuje że dużo lepiej hamuje szczególnie jeśli jeździ się w 5 osób
    Prawda jest taka że jeśli będzie słaby klocek to i tak będzie słabo hamować. Zwiększenie tarczy nie zawsze przynosi dobry efekt. Niekiedy lepiej zostawić np. tarcze 262mm a dać do tego zacisk dwutłokowy

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)

Podobne wątki

  1. Civic MB1 D16Y3 - silver30
    By silver30 in forum VI generacja
    Postów: 179
    Data: 04-12-2018, 13:16
  2. [Honda] Zapytanie o układ wydechowy
    By silo19 in forum Silnik / Przeniesienie napędu / Układ wydechowy
    Postów: 11
    Data: 02-03-2014, 22:25
  3. nadkola tylnie 95-00 ek3 3D
    By stx22 in forum Archiwum ogłoszeń
    Postów: 0
    Data: 09-03-2012, 12:16
  4. [Inne] Tarcze Zegarow
    By ODi in forum Dane techniczne / Specyfikacje / Tutoriale
    Postów: 2
    Data: 30-06-2011, 10:01

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

on top