0
| Imię: | Mateusz |
| Skąd: | Górki Śląskie/Rybnik |
| Posty: | 1,489 |
| Auto: | Honda Civic EG5 |
| Silnik: | D16Z6 |
| Moc: | 140KM |
Odkopuję!
Szybkie pytanie. Tym razem pacjent to wolnossące D16Z6 ~140KM & 160Nm. Preferuję okazyjne zapier*alanie + tor raz na rok + znając życie sporo ____Jakie sprzęgło mam kupić? Nie stać mnie na żaden Stage 1, ma być porządny mocny zamiennik OEM sprzęgła. W grę wchodzą u mnie 2 opcje:
1. Nowy zestaw Exedy ~370zł (tarcza, doscisk, łożysko oporowe)
2. Oferta znajomego: W kupionym przez niego D16Z6 było niedawno wymieniane Valeo, on się pospieszył i kupił wcześniej zestaw Exedy, więc Valeo leży w garażu. Zaoferował mi 130zł za tarczę + docisk (łożysko muszę kupić osobno, więc suma summarum wszystko wyjdzie ~200zł).
Mam obawy czy Valeo nie zacznie mi ślizgać po kilku(nastu) startach z wysokich obrotów. Wie ktoś coś jak się to sprawuje?