Odkopuję!

Szybkie pytanie. Tym razem pacjent to wolnossące D16Z6 ~140KM & 160Nm. Preferuję okazyjne zapier*alanie + tor raz na rok + znając życie sporo ____ Jakie sprzęgło mam kupić? Nie stać mnie na żaden Stage 1, ma być porządny mocny zamiennik OEM sprzęgła. W grę wchodzą u mnie 2 opcje:

1. Nowy zestaw Exedy ~370zł (tarcza, doscisk, łożysko oporowe)
2. Oferta znajomego: W kupionym przez niego D16Z6 było niedawno wymieniane Valeo, on się pospieszył i kupił wcześniej zestaw Exedy, więc Valeo leży w garażu. Zaoferował mi 130zł za tarczę + docisk (łożysko muszę kupić osobno, więc suma summarum wszystko wyjdzie ~200zł).

Mam obawy czy Valeo nie zacznie mi ślizgać po kilku(nastu) startach z wysokich obrotów. Wie ktoś coś jak się to sprawuje?