0
| Imię: | Przemo |
| Skąd: | Sosnowiec (Zagłębie) |
| Posty: | 5,699 |
| Auto: | EE9, RD8, GG8 |
| Silnik: | B16a1, B16a, k20a4, l13 |
| Moc: | 150+, 135 |
Dopiero teraz obczaiłem datsuna w kombi.Nawet ciekawie wygląda
A co do 4ws to gdzieś widziałem takiego golfa 1 z dwoma przodami
--- Aktualizacja. Poprzedni post: 08-01-2014 o 22:28 ---
Japończycy zaczynają podkręcać emocje. Na rok przed oficjalną rynkową premierą nowej generacji kultowego Civica Type R w Genewie prezentują zapowiadający go model studialny. Jest w nim moc!
Pierwsze przecieki na temat tego modelu prezentowaliśmy już miesiąc temu na naszych stronach, ale oficjalny projekt wyglądą zdecydowanie lepiej. W przeciwieństwie do Grupy Volkswagena, która w topowych, sportowych wersjach swoich modeli zachowuje, powiedzmy delikatnie, stylistyczną powściągliwość i tylko detalami wyglądu zdradza ich potencjał, Honda idzie na całość.
Civic Type R Concept już na pierwszy rzut oka nie pozostawia wątpliwości, z jakiego typu samochodem mamy do czynienia. Ten model wprost kipi energią, a jego ekspresyjna stylistyka przykuwa uwagę. Co ważne, nie jest to żaden festyniarski tuning, tylko pełne elegancji i zarazem wyrachowania odzwierciedlenie sportowego ducha Hondy. Zresztą projektanci modelu wyraźnie to podkreślają. Concept został stworzony z pasji, chęci wyróżnienia się i zdobycia pozycji lidera w segmencie hot hatchy. Jak twierdzi Masaru Hasegawa, główny stylista modelu. Type R „jest samochodem wyścigowym przeznaczonym na drogi publiczne”.
I trudno z nim się nie zgodzić, bo nowy Type R będzie najbardziej ekstremalnym wcieleniem Civica, jakie kiedykolwiek opuściło linie produkcyjne fabryk Hondy. Duży nacisk podczas jego projektowania położony został na aspekt aerodynamiczny. Powiększony przedni spojler ma poprawiać siłę docisku, pionowe boczne „lotki” i przedni zderzak sterować odpowiednio przepływem powietrza wokół przednich opon, a potężne tylne skrzydło ze zintegrowanym światłem LED i odpowiednim kątem pochylenia dostarczać dodatkowe kilogramy nacisku na tylną oś podczas dynamicznego pokonywania zakrętów.
Rasowej zadziorności i agresywności dodają sylwetce Hondy zmieniony pas przedni z nowymi reflektorami ze zintegrowanymi światłami diodowymi do jazdy dziennej, powiększona osłona chłodnicy, wloty powietrza na masce silnika oraz dodatkowe przy przednich i tylnych błotnikach. Te ostanie zapewniają nie tylko lepszą wentylację kół i hamulców lecz także umożliwiły zamontowanie szerokich, 20-calowych felg ze stopów lekkich, spod których dumnie wyzierają czerwone zaciski układu hamulcowego. Całość uzupełniają cztery chromowane końcówki wydechu i tylny duyfuzor.
Koncern oficjalnie potwierdził, że Civic Type R będzie pierwszym modelem Hondy w Europie wyposażonym w silnik VTEC TURBO z serii Earth Dreams Technology. To czterocylindrowy, turbodoładowany motor o pojemności 2,0 l i mocy ponad 280 KM. Szczegóły marka ujawni w późniejszym terminie, ale obstawiamy, że może być to nawet ponad 300 KM, tym bardziej że silnik ten ma oferować najlepsze osiągi w klasie. (nasi koledzy z edycji brytyjskiej TopGear mieli już okazję pojeździć jednym z prototypowych egzemplarzy Type R i mają na ten temat wyrobione zdanie – ich wrażenia możecie przeczytać w najnowszym wydaniu TG, które na rynku dostępne będzie od 12 marca).
W każdym razie Japończycy chcą, by ich flagowy Civic ustanowił najlepszy czas przejazdu na Pętli Północnej Nurburgringu i są gotowi wykorzystać w tym celu całe swoje doświadczenie z rywalizacji w wyścigach aut turystycznych, do których marka powróciła w 2012 roku. Pole do popisu jest duże, zwłaszcza że w ostatnich dniach poprzeczkę dla aut przednionapędowych ustawił dość wysoko Seat Leon Cupra 280 notując czas 7 minut i 58,4 s, o blisko 10 s lepszy od dotychczasowego rekordzisty – Renault Megane RS Trophy, który w 2011 roku zanotował wynik 8 minut 7,97 s.
Honda Civic Type R Concept obiecuje naprawdę wiele i jeśli wersja produkcyjna, która pojawi się na rynku w 2015 roku tych obietnic dotrzyma, to będziemy jednym z najbardziej łakomych kąsków w klasie hot hatchy. Już nie możemy się doczekać.
[IMG]www.topgear.com.pl/sites/www.topgear.com.pl/files/imagecache/640/photo/2014/03/jlcivictyperconcept005.jpg[/IMG]
[IMG]www.topgear.com.pl/sites/www.topgear.com.pl/files/intext/2014/03/jlcivictyperconcept001.jpg[/IMG]
[IMG]www.topgear.com.pl/sites/www.topgear.com.pl/files/intext/2014/03/jlcivictyperconcept012.jpg[/IMG]
[IMG]www.topgear.com.pl/sites/www.topgear.com.pl/files/intext/2014/03/jlcivictyperconcept010.jpg[/IMG]
Nie wiem wy ale dla mnie zajebiście wygląda.
| Imię: | Mateusz |
| Skąd: | Górki Śląskie/Rybnik |
| Posty: | 1,489 |
| Auto: | Honda Civic EG5 |
| Silnik: | D16Z6 |
| Moc: | 140KM |
Z tyłu wygląda jak diabeł![]()
z tym skrzydłem to imho trochę popłynęli....
Podoba mi się. Fotki fotkami, ale na ulicy w takiej wersji robił by niezłe wrażenie. Swoją drogą niezły czas ten leon wykręcił, a honda chce to jeszcze poprawić, przecież do nie dawna czasy poniżej 8m należały prawie tylko do super samochodów, dla przykładu Ferrari F430 F1- 7:55![]()
http://toy-ds.com/photoblog/ (najlepiej klikać w menu po prawej, w linki co mają liczbę w nawiasie)
https://www.facebook.com/Cpk6PhotographyClub
Polecam, genialne zdjęcia, prosto z Japonii.
--- Aktualizacja. Poprzedni post: 06-04-2014 o 21:10 ---
Isuzu V12
![]()
Ostatnio edytowane przez staryjaponiec ; 06-04-2014 o 22:12
| Imię: | Przemo |
| Skąd: | Sosnowiec (Zagłębie) |
| Posty: | 5,699 |
| Auto: | EE9, RD8, GG8 |
| Silnik: | B16a1, B16a, k20a4, l13 |
| Moc: | 150+, 135 |
Mazda RX-7 powróci już za 3 lata!
Japoński producent przeżywa odrodzenie i bardzo nas to cieszy. Mazda powraca do prawdziwych sportowych samochodów, czyli takich za jaką kochamy tę markę. Wkrótce zobaczymy zupełnie nowy model MX-5, a jak donoszą najnowsze wieści, już za trzy lata będziemy świadkami powrotu „wielkiej” RX-7. Sportowe coupe ma mieć napęd na tylne koła i uturbiony silnik Wankla nowej generacji o mocy 450 KM.
O nowoczesnej jednostce mówiono już w 2011 roku kiedy z taśmy produkcyjnej zjeżdżały ostatnie egzemplarze RX-8. Mówiło się o następcy modelu i niepewnej nomenklaturze. Mazda zarezerwowała nazwy RX-7 i RX-9. Rok 2017 nie jest też do końca przypadkowy, ponieważ 50 lat wcześniej, w roku 1967, Mazda zaprezentowała model Cosmo – pierwszy z silnikiem Wankla.
Nowa Mazda RX-7 może powstać na płycie podłogowej nadchodzącej MX-5 lub zmodernizowanej płycie RX-8. Wszystko zależy od tego, która platforma lepiej będzie radzić sobie z mocą auta. Producent zakłada jednak, że nowe coupe będzie podobnych wymiarów co nowa MX-5. To ciekawe, ponieważ Japończycy chcą konkurować z Porsche 911, które jest znacznie większe.
http://www.topgear.com.pl/mazda-rx-7...a,zdjecia,4330
Co do nowego TypeR cholernie mi się spodobał ten diabelski spoilerek, jak aktualnie żadna nowa Honda mi się nie podoba, tak ten podbił moje serce, jedyne czego się obawiam, że skończy tak:
http://www.carmagazine.co.uk/Secret-...rbo-hot-hatch/
![]()
Ciekawe jak będzie wyglądać nowa rx7 :-)
to 'coś' co dokleili do klapy tego cifa wygląda paskudnie![]()
ランサー エボリューション IV
峠の王者はランエボだ!
O.O LEŻĘ I KWICZĘ O.O
http://ladyonwheels.com/tag/eg6/
Honda Civic EG6 B16 Milano Red '92 | CIVIC EG ---> https://www.facebook.com/92civiceg6