0
Witam serdecznie,proszê o pomoc ,chodzi mi o tylne zawieszenie gwintowane i poprawne za³ozenie sprezyn na amortyzatory,wê¿szy zwój na górê czy dó³?,dzieki i pozdrawiam!!
zawieszenie gwintowane... i ró¿ne zwoje na sprê¿ynach? a jaki¿ to gwint?
si³a charakteru, moc mo¿liwo¶ci = bujda na resorach
Tylko nie mów, ¿e mts/ta xD
| Imiê: | Przemo |
| Sk±d: | Sosnowiec (Zag³êbie) |
| Posty: | 5,699 |
| Auto: | EE9, RD8, GG8 |
| Silnik: | B16a1, B16a, k20a4, l13 |
| Moc: | 150+, 135 |
W teorii wê¿szy od góry ale wszystko zale¿y od producenta.
je¿eli sprê¿yna ró¿ni siê "¶rednic± zwoi to wydaje mi siê, ¿e ¼le siê jej za³o¿yæ nie da, bo musi siê w swoje "gniazda wpasowaæ, a je¶li sprê¿yna ma na ca³ej d³ugo¶ci tê sam± ¶rednicê, ale za to w jednym koñcu zwoje s± gê¶ciej u³o¿one, to tê w³a¶nie stronê, z gê¶ciej u³o¿onymi zwojami daje siê na dó³.
si³a charakteru, moc mo¿liwo¶ci = bujda na resorach
Zrób ze dwa zdjêcia tych springów, gniazd amorów i wrzuæ na forum. Z pewno¶ci± bêdzie ³atwiej pomóc.
Lexus IS200 GXE10 1G-FE Sport Edition ✮ BMW E36 M52B20 Drift Missile Car ✮ Mitsubishi Colt CJ0 4G13 ✮ Honda Civic EH3 D16Z6 Supercharger.
We're not the same person we were a year ago, a month ago, or a week ago. We're constantly changing. Experiences don't stop. That's life.
P³askim koñcem sprê¿yny do talerzyka, przewa¿nie gêstym zwojem do góry
Ostatnio edytowane przez Macio³ ; 19-01-2016 o 23:01
i tak wlasnie zaloze,dzieki bardzo
Nie zapomnij sobie zabezpieczyæ gwintu smarem, ¿eby siê talerzyki nie zapiek³y