Mazda 626. Najwiêksz± bol±czk± jest blacharka. Jak to w mazdach bywa zreszt±. 626 by³a produkowana w Japonii jej odpowiednikiem jest jak dobrze mówisz Capella. Co do samego auta, Mazda 626 jest samochodem bardzo fajnie wykonczonym, jest bardzo przestronna jak na t± klasê. Zawieszenie masz bardzo przyjemne. Nie jest beton, ale te¿ nie kanapa. mo¿na spokojnie szybciej poje¼dziæ i to dosyæ fajnie ale jest ca³kiem przyjemnie i dobrze i wygodnie nawet na 17 calowych felgach i niskim profilu. Silnik 115 koni pochodzi jeszcze ze starych 626 i mx6. Jest to nie wysilony silnik poprostu do du¿ych przebiegów jak ula³. No niestety nie da siê zwiêkszyæ moc przek³adaj±c kilka gratow zmi e 136 konnej wersji. A 136 konna wersja jest bardzo w porz±dku, elastyczna, oszczêdna no i trwa³a. Bardzo fajnie je¼dzi na gazie, w sumie nawet tego nie czuæ. Rozrz±d na pasku jest.
Co do typowych usterek to ³±czniki staba, tuleje w tylnym zawieszeniu. Ale to g³ównie przez nasze drogi siê tak dzieje. i warto zwróciæ uwagê na pompê wody. Ale ogólnie oprócz tego tam nie ma co siê zepsuæ. Prosta konstrukcja nic skomplikowanego. I taki bajer in plus mo¿e dodam
Ja je¼dzi³em liftbackiem ale my¶lê ¿e odczucia s± prawie takie same.