Zależy ile tych 'stówek'. Do konkretnej mocy chyba dobrze byłoby, żeby była to jakaś konkretna markowa sztuka. Mówiąc z USA, często wychodzi że jest to jakiś chiński no name z Ebaya. Nie wiem kto robi aftermarketowe sprzęgła do Mitsu, ale szedłbym w Exedy, chyba, że tak jak dla ATR-a ceny są kosmiczne, wtedy gadałbym z Radziejowskim lub Warszawką. Z drugiej strony, ciekaw jestem kogo masz na myśli w Warszawce, bo znam trochę tamtejszego ludu i nie słyszałem, żeby ktoś tam sprzęgła robił. Co do Radziejowskiego to do B16 kolega tam chciał swoje sprzęgło pchać i taniej wyszło mu kupić Exedy OEM, ale silnik nie był modyfikowany, a exedy do Bserii jest dość tanie (500-700PLN w zależności od marży importera) z tego co pamiętam. Radziejowski za jakiś sensowny zestaw chciał 800-1000PLN.