Czytał.
A Ty myślisz, że dlaczego sprzęgło poszło w pizdu? Bo skrzynia jest z wolnossącego GTO. Sprzęgło jest to samo co w 3000GT SL (przednionapędowy wolnossak).

Co ciekawe mam kontakt z trzema użytkownikami GTOUK, którzy jeżdżą na setupie Twin Turbo + skrzynia z NA.
-> pierwszy dmucha 1.4bar - ma Competition Stage 4
-> drugi dmucha 1.1bar - ma sprzęgło OEM
-> trzeci dmucha 0.8bar - ma sprzęgło Exedy

Ja (nie licząc innego filtra powietrza) mam ten sam setup co trzeci gościu, jedynie sprzęgło inne - Valeo zamiast Exedy. Valeo okazało się tak "świetne", że przy śmiesznym 0.45bar (0.03bar mniej niż seria) już się zdarzyło mu ślizgać... Przy 0.6bar (marne 320KM) sprzęgło poległo.