0
To fakt - zakres tematu rozci±gn±³em nieco bardziej, ale zapewne dylemat RAFY wynika w³a¶nie z chêci przyoszczêdzenia z³otówek b±d¼ innej waluty, co zreszt± mnie nie dziwi. Poda³em inne sensowne mo¿liwo¶ci wyj¶cia z sytuacji i rozwiania w±tpliwo¶ci. Je¿eli g³owicê i osprzêt dosta³by w dobrej cenie to mo¿na bawiæ siê w sk³adanie jednego silnika z dwóch "ró¿nych" jednostek. Dlatego uwa¿am, ¿e op³acalno¶æ/sens takich modyfikacji jest spraw± indywidualn± zale¿n± od danej sytuacji. Zakup wszystkich elementów do budowy hybrydy przed rozpoczêciem swapa rzeczywi¶cie mija siê z celem.
gvader nie zrobi siê K20A2 z K20A1/3/4 tak samo jak EG3 nigdy nie bêdzie VTi EG6 mimo wsadzenia B-serii, ale i tak ludzie swapuj±. £atwiej kupiæ zdrowe EG3 tak samo jak K20A1/3/4 i to przekonuje do takich a nie innych dzia³añ.![]()
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, KODOWANIE IMMOBILIZERA I KLUCZY, PROGRAMOWANIE ECU HONDA / ACURA
SALE: Silnik K20A1 / HONDA Access 15" / czê¶ci Honda Stream