0
Witam.
Ok 2 m-ce temu robiłem regenerację zacisku z tyłu - wymiana gumek, smarowanie i nowa tarcza + klocki
Obecnie widzę, że ściera się tylko zewnętrzna połowa tarczy, a wewnętrzna nie. Myślałem, że gdy klocek się dotrze to będzie dobrze, ale widzę że hamuje tylko połowa tarczy. Co jest nie tak? Od czego zacząć sprawdzanie
prowadnice zacisku sobie sprawdź, bo to pewnie one, zacisk nie przemieszcza się tak jak powinien.
Tak jak pisałem, prowadnice+gumki, tłoczek +gumki wymienione. Podejrzewam że cos źle złożyłem, ale nie mam pojęcia co, bo wszystko wygląda dobrze. Tłoczek wkręcony ma być maksymalnie na wystającą śrubę czy reguluje nim się odległość od klocka hamulcowego?
| Imię: | Przemo |
| Skąd: | Sosnowiec (Zagłębie) |
| Posty: | 5,699 |
| Auto: | EE9, RD8, GG8 |
| Silnik: | B16a1, B16a, k20a4, l13 |
| Moc: | 150+, 135 |
Nic nie regulujesz po wciśnięciu tłoczka powinien przy deptaniu hamulca sam się dopasować do klocka. Sprawdź czy klocek nie siedzi za mocno w jarzmie.
Chyba czeka mnie rozbieranie jeszcze raz i sprawdzenie "na sucho".
BTW wie ktoś gdzie na Zagłębiu piaskują i malują proszkowo zaciski hamulcowe (w miarę szybko, żeby auto długo nie stało)
Spróbuj tutaj: https://forum.jdmstyle.pl/forumdispla...renowacja-felg
Lexus IS200 GXE10 1G-FE Sport Edition ✮ BMW E36 M52B20 Drift Missile Car ✮ Mitsubishi Colt CJ0 4G13 ✮ Honda Civic EH3 D16Z6 Supercharger.
We're not the same person we were a year ago, a month ago, or a week ago. We're constantly changing. Experiences don't stop. That's life.
Ok dzięki za namiary, blisko i dobre ceny!