Wątek: Silnik H22A8 skrzynia U2Q7 instalacja LPG i inne, Accord TypeR

  1. #1
    ユーザー
    Awatar tarjei86
    Imię: Łukasz
    Skąd: Kraków/Bytom
    Posty: 29

    Auto: Honda Accord CH6
    Silnik: H22A8
    Moc: 195


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    Silnik H22A8 skrzynia U2Q7 instalacja LPG i inne, Accord TypeR

    Witam,
    Mój samochód zaliczył podpalenie w środku, więc za bardzo nie ma co ratować. Pozostaje wiec rozsprzedać graty, które nie miały z ogniem we wnętrzu styczności.

    MODEL:
    - Honda Accord CH6, rocznik 2001 (polift)
    - wersja LS
    - kolor nadwozia: B94

    SILNIK:
    - H22A8 (2.2) + osprzęt z A7 (ok 212-215 KM mocy) + LPG (Stag300+, reduktor Prins pod turbo, wtryskiwacze Keihin, faro, butla we wnęce na koło zapasowe - wchodzi ok 35-38l )

    - olej VR1 Racing 10W60
    - pompa paliwa z Accorda Type R
    - filtr paliwa OEM Honda
    - filtr oleju OEM Honda
    - nowy rozrząd
    - uszczelki termoizolacyjna pod kolektor ssący oraz przepustnicę
    - bandaż termo na kolektorze wydechowym
    - świece Denso
    - kable wysokiego napięcia: VISION VMS - grube, silikonowe
    - nowe uszczelki pod dekiel
    - dekiel malowany na złoty kolor
    - nakładka na zawór VTEC
    - nowy czujnik spalania stukowego, nowy czujnik temp.

    Przebieg silnika: ok 160k km
    Przebieg samochodu: ~242 tys. km

    NADWOZIE:
    - niska lotka na tylnej klapie
    - OEM spryskiwacze reflektorów
    - lip pod przednim zderzakiem (USA)
    - tylne lampy z Accorda Type R przedliftowego (dymione)
    - przednie lampy OEM + retrofit + Xenon z żarnikami D2S i OEM przetwornicami Hella + LEDy w pozycje
    - zabezpieczenie podwozia,
    - wymienione przewody hamulcowe (miedź + krótkie w stalowym oplocie firmy HEL)
    - wymienione przewody paliwowe

    UKŁAD DOLOTOWY:
    - filtr powietrza - wkładka na zmianę K&N oraz Pipercross w OEM obudowie

    UKŁAD WYDECHOWY:
    - kolektor wydechowy OEM z Accorda Type R + zlikwidowana zwężka w portkach i przejście na 2,5" + owinięcie bandażem
    - de-cat Japspeed
    - reszta wydechu z Accorda Type S z silnikiem 2.4 (2010 r.)

    UKŁAD HAMULCOWY:
    - swap z Accorda Type R całych zwrotnic
    - kompletna regeneracja zacisków przód i tył
    - przód: tarcze Zimmermann Sport + klocki Hawk HPS
    - tył: tarcze BluePrint + EBC Green
    - przewody hamulcowe pod autem - miedź
    - przewody hamulcowe krótkie - HEL w oplocie
    - sportowy płyn hamulcowy
    - nowe łożyska tył NTK (najlepszy zamiennik)

    UKŁAD NAPĘDOWY:
    - skrzynia U2Q7 z Accorda Type R z LSD (szpera) z dłuższymi przełożeniami
    - sprzęgło OEM z Accorda Type R wraz z dociskiem OEM z Accorda Type R
    - olej do skrzyni Honda MTF

    ZAWIESZENIE:
    - OEM amortyzatory ze sprężynami z Accorda Type R
    - stabilizatory z Accorda Type R
    - przednie górne wahacze z Accorda Type R
    - stare gumy wymienione na tuleje poliuretanowe
    - nowe łączniki, gumy stabilizatorów, drążki i końcówki kierownicze oraz sworznie górne oraz dolne (najlepsze zamienniki OEM części)

    FELGI & OPONY:
    - na lato czarne alufelgi 17" 5x114,3 i opony Hankook Ventus S1 Evo 215/45/R17 91Y XL
    - zima - felgi wiatraki z Preludy, 16" 5x114,3 z oponami Nokian WR A3 205/55/R16, mają za sobą 1,5 sezonu.

    Ceny:

    - słupek H22A8 - po kompletnym uszczelnieniu oraz wymianie rozrządu, sprzęgła i docisku. Wymieniana była również pompa wody. Przebieg na nowych podzespołach - ok 2 tys. km. - cena 3600 PLN

    - skrzynia biegów U2Q7 - coś z łożyskiem, bo szumi, ale synchra są w porządku, biegi wchodzą malinowo! NOWY OLEJ HONDA MTF zalany w grudniu - 1700 PLN

    - instalacja gazowa - reduktor Prins pod turbo, wtryski KEIHIN, sterowanie STAG300+, faro, butla w kole z homologacją jeszcze 2 lata, dokładam nowe filtry, wszystko chodziło pod H22A8, instalacja ma 2 lata, serwisowana i zakładan tylko u jednego gazownika Damiana z Bolęcina - 2100 PLN

    - maglownica polift - 900 PLN

    - przewód wspomagania ciśnieniowy - 300 PLN
    - sanki przednie - 500 PLN
    - poduszka z kierownicy MOMO z ATR'a - 250 PLN
    - poduszka pasażera - 250 PLN
    - zawieszenie ATR - amory + sprężyny - 350 PLN - rezerwacja
    - klamki tylne po 150 PLN
    - klamki przednie po 100 PLN
    - gruby stabilizator z nowymi gumami i łącznikami bodajże 555 - 150 PLN rezerwacja
    - zwykły stab z nowymi gumami i łącznikami j.w - 100 PLN
    - wahacze górne przód oraz dolne - z tulejami poliuretanowymi - auto dużo lepiej trzyma się drogi - 400 PLN rezerwacja
    - komplet hamulców przód z ATR'a, tj kilkumiesięczne tarcze Zimmermann Sport, klocki HAWK HPS, zacisk 2-tłoczkowy + zwrotnice 5x114,3 (P&P do cywilnego Acco) , hamulce zakupione u Pawpora - 1200 PLN
    - komplet przewodów hamulcowych w stalowym oplocie HEL, zakupione u Pawpora - 280 PLN
    - komplet tylnych hamulców ze zwrotnicami i wymienianymi kilka miesięcy temu łożyskami, do tego tarcze hamulcowe BluePrint + klicki EBC Green Stuff - 550 PLN
    - komplet przewodów hamulcowych w miedzi - przygotowanych pod Accorda VI gen - 250 PLN
    - kolektor wydechowy Type R z usuniętą zwężką (do wymiany łącznik elastyczny) - 500 PLN
    - kolektor ssący z przepustnicą + uszczelki termo + wtryskiwaczami benzynowymi, EGR itp (kolektor ma nawierty pod wtryskiwacze LPG - można zaślepić w razie braku instalacji) - 980 PLN
    - Poduszka silnika przód OEM, kupowana kilka miesięcy temu - 120 PLN
    - na lato czarne alufelgi 17" 5x114,3 i opony Hankook Ventus S1 Evo 215/45/R17 91Y XL - 1200 PLN
    - zima - felgi wiatraki z Preludy, 16" 5x114,3 z oponami Nokian WR A3 205/55/R16, mają za sobą 1,5 sezonu - 1000 PLN
    - maska B94 z grillem poliftowym - 350 PLN
    - błotniki B94 - 80 PLN szt
    - zderzak przedni polift B94 - do poprawek lakierniczych - 150 PLN
    - zderzak tył polift - czarny - j/w - 130 PLN
    - lampy przód retrofit + przetwornice OEM Hella + żarniki D2S - 650 PLN rezerwacja
    - lampy tył ATR, dymione - 120 PLN szt
    - nowa sonda lambda pierwsza NGK pod H22A8/A7 - 120 PLN
    - sonda lambda w katalizatorze OEM pod H22A8/A7 - 150 PLN
    - katalizator sportowy JAPSPEED - kapitalne wykonanie, kilka wgniotek, ale działa bezbłędnie - 250 PLN - rezerwacja
    - wydech z K24 z 2010r. - super stan - 550 PLN - rezerwacja
    - przednia szyba z przyciemnieniem u góry - 100 PLN
    - tylna lotka - 120 PLN
    - splitter przód - 50 PLN rezerwacja
    - owiewki przód - pasują i do sedana, i do liftbacka - 60 PLN rezerwacja
    - kolorowe aluminiowe narkętki do felg wraz ze złodziejką - 130 PLN
    - przewody wysokiego napięcia VMS Vision - sprzedane
    - aparat zapłonowy - 120 PLN
    - pucha z filtrem powietrza K&N - 150 PLN
    - prawie nowa chłodnica klimatyzacji - 150 PLN
    - przewód ciśnieniowy sprzęgła - 150 PLN
    - wysprzęglik - 50 PLN
    - pompa hamulcowa z serwem EU 1" - 100 PLN
    - mocowanie aku i chłodnicy - sprzedane

    ...resztę jak będę wiedział, co tam jeszcze można odzyskać.

    WSZYSTKIE CENY DO NEGOCJACJI

    Kilka fotek z komory oraz z prac przy silniku:













    Kontakt: 795 438 285


    PS. W razie czego do rozbiórki jest cały Accord CH6 - rocznik 2001. W razie czego zapraszam na PW lub pod telefon. Ew. tutaj jest reszta części: http://www.accordklubpolska.pl/index...-u2q7-lpg-atr/

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)
    Ostatnio edytowane przez tarjei86 ; 23-05-2014 o 06:19

Podobne wątki

  1. Accord CH6 H22A8 - tarjei86
    By tarjei86 in forum Accord
    Postów: 24
    Data: 08-10-2017, 22:20
  2. Accord TypeR CH1 H22A7 - Gvader
    By gvader in forum Accord
    Postów: 80
    Data: 09-06-2016, 14:50
  3. Silnik H22A8 z osprzętem z H22A7
    By tarjei86 in forum Archiwum ogłoszeń
    Postów: 0
    Data: 22-05-2014, 10:19
  4. części H22A7, skrzynia U2Q7, kolektory, ACCORD TYPE R
    By quality06 in forum Archiwum ogłoszeń
    Postów: 0
    Data: 14-05-2014, 14:58
  5. Postów: 0
    Data: 10-02-2014, 21:03

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

on top