0
Urwało się, ale jak się urwało po raz pierwszy, to zmieniłem cały silniczek, podobnie jak za drugim razem, natomiast wczoraj z%&$(^ił się 3 silniczek i nie widzę sensu wkładania kolejnego. Chodzi mi o to, że śruby były oryginalne przed tym jak je szlag trafił ^^
--- Aktualizacja. Poprzedni post: 02-04-2014 o 16:24 ---
No to ciekawostka. Po miesiącu czasu, 3 silniczkach krokowych później i 3 wizytach w JHM-ie znaleziono wreszcie przyczynę. Okazało się, że podczas remontu odwrotnie włożony został wałek balansujący i to prawdopodobnie powodowało całe zamieszanie. Co prawda aby to potwierdzić na 100% trzeba będzie zrobić trochę kilometrów, ale wstępnie po przevtec-owaniu pierwszych 30km od wyjazdu silniczek żyje, więc wydaje się że problem został rozwiązany.
Sprzedam: Graty z Accord Type R. klik Kontakt PW.