Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Wątek: Honda Civic 6geb vtec-e sedan-spalanie

  1. #1
    ユーザー
    Awatar Coney
    Skąd: Śląsk
    Posty: 8

    Auto: brak


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    Honda Civic 6geb vtec-e sedan-spalanie

    Witam
    Niedługo kończę prawko więc chciałbym zakupić pierwszy samochód
    Od jakiegoś czasu spodobała mi się honda szczególnie civic 6gen z sedanie
    Ważne jest dla mnie spalanie, jestem studentem więc zależy mi na oszczędnym aucie
    Ile powinien palić taki civic nie przekraczając 2,5tyś obr i zapaloną jak najczęściej kontrolką econo?
    Jedni piszą że spalanie jest na poziomie 6-7l drudzy że 9-10l-100km więc sam już nie wiem...
    Diesel rodziców pali 5l w mieście, więc jeżeli honda łyka więcej to muszę się pogodzić z vw
    Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)

  2. #2
    ユーザー
    Awatar Suseł
    Imię: Hubert
    Skąd: Myszków
    Posty: 2,363

    Auto: CLK W209
    Silnik: M271
    Moc: 184


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    Angielka kolegi z D15Z8 VTEC-E pali w mieście ok 7l, a na trasie okolice 5,5l przy normalnej jeździe

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)
    "If in doubt, flat out."
    Colin McRae 1968-2007

    OGRODZENIA, BALUSTRADY, AUTOMATYKA BRAM


  3. #3
    マネージャー
    Awatar Gierade
    Imię: Łukasz
    Skąd: SBE
    Posty: 6,442

    Auto: Bimmer


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    Cytat Zamieszczone przez Coney
    Diesel rodziców pali 5l w mieście, więc jeżeli honda łyka więcej to muszę się pogodzić z vw
    To się będziesz musiał pogodzić z VW
    IMO nie ma co porównywać spalania diesla z benzyną.

    1 Przykro mi ;) Przykro mi ;)
    Lexus IS200 GXE10 1G-FE Sport EditionBMW E36 M52B20 Drift Missile CarMitsubishi Colt CJ0 4G13Honda Civic EH3 D16Z6 Supercharger.