0
nic naciagac nie chce... semislick 215/45/17 r888 lub rs-r wiec 8" bedzie akurat, wezszej nie chce.. mam fele torra competizione w takim rozm 17x8, zerknalem na romizary tych bo pomyslalem czy by nie zmienic, ale raczej zostanie torra..
ale przecież rozmiar 215/45/17 jest idealny właśnie pod 7", 195/205/215 nawet 225 na 7"
na 8" 225 i w górę
chyba zartujesz sobie.. 235 siada na rowno opona na feldze 9". 225 siada na rowno na 8,5", 215 jest dobre na 8", mozna ewentualnie wrzucic to na 7,5 ale nie 7 bo to kapa siedzi i wyglada.. w zasadzie wszystko mozna wrzucic na wszystko, ja na 7,5 mialem kiedys 235/40 upchane i jezdzilo, ale pozniej wrzucilem na te 7,5 opone 205 i wygladalo to o niebo lepiej. A jesli chodzi o semi slick to np 215 r888 gdyby porownac ze zwykla cywilna opona 215 to r888 wypada jakby miala z 220 szerokosci.. Wiec 8" do r888 215/45 jest imo idealne.
no jak tam sobie kolega uważa
Ostatnio edytowane przez rpmotorsport ; 23-02-2014 o 12:48
Dział giełda nie służy do wpierania innym swoich przekonań.
Trzymajcie się tematu.
u mnie na 8 calowej feldze idealnie siedziało 215/45, bez żadnego naciąguZamieszczone przez rpmotorsport ➦
| Imię: | Marcin |
| Skąd: | Beuthen Oberschlesien |
| Posty: | 913 |
| Auto: | Mitsubishi GTO TT |
| Silnik: | 6g72TT |
| Moc: | 320KM |
A ja dodam od siebie, że 225/45 na 8" odchylało mi gumowe ochronki na rant felgi. Mimo to patrząc prostopadle na koło profil opony układał się idealnie pod kątem 90st do ziemii.
Zamieszczone przez Dave ➦
w miarze sprostowania 215 siada równo na 7", 225 na 7.5", 235 na 8"
a wszystkie odchyły od tego dadzą mniejszy bądź większy trapez, w evo mam 215 na 8" feldze i jest strasznie wiejski naciąg
ランサー エボリューション IV
峠の王者はランエボだ!
dokładnie tak, nikt tu ameryki nie odkrył, zawsze tak było i będzie!Zamieszczone przez Seiji ➦
I nie ma potrzeby dociążania fury ciężką 8" felgą bo na 7" wizualnie osiągniemy to samo, a będzie lżej