1
Ja po prostu piszę od czego zaczął bym diagnozę u siebie na warsztacie..
Jeśli będziesz miał jeszcze jakieś poważne wątpliwości to podjedź najlepiej do elektroników na 'łąki' na zagórze do sosnowca, tuż koło BP w samym rogu, na niebiesko pomalowany zakład. Poznasz po pomarańczowo - rudym matizie ze szpachlą na progach. Z wolnej stopy Ci powiedzą co jest grane, bo rzetelnie i fachowo podchodzą do sprawy.
Edit:
I jak dla mnie, no fakt faktem nie widziałem tego na własne oczy itp. ale wydaje mi się że nie będzie to wina alternatora. Próbuj od najłatwiejszych prób, bezpiecznik, potem akumulator, potem właśnie jakaś diagnoza typu pompy nie pompy abs, czujniki, tak jak mówie, nie wiem jak jest w lexach ale ostatnio przerabiałem coś takiego w oplu, bo dajże combo. Sterownik pompy ABS był jebni*** i działała ona co prawda prawidłowo, ale gubiła napięcie i stale dostawała jego nadmiar.
Edit 2:
I też nie do końca rozumiem te diagnozy z tymi odbiornikami. To jak masz teoretycznie wszystko wyłączone prócz tam świateł mijania, radia, klimy to nie przygasa przy wciskaniu hamulca ?
Ostatnio edytowane przez Gawin ; 13-11-2013 o 00:10