zgadzałbym sie z wersją zalewania do FULL .... w większości CVC jakie miałem okazje prowadzić ( i widzieć skalę paliwka na full - a rzadki to był widok ) skłonny jestem twierdzic iż wskazówka i tak zawsze wychodzi ponad skalę na pełnym baku.
U mnie było tak że FULLa miałem ponad skale ...... a rezerwa sie zaczynała jak wskazówka opadła PONIŻEJ (!!!!) Empty ..... więc to tak z mojego doświadczenia........ Miałem takie akcje może z 4 razy - chciałem zobaczyć ile na pełnym baku zrobię kilometrów - ale szkoda mi było pompy paliwa więc na ogół strałem sie nie schodzić poniżej 1/4 zbiornika
Generalnie rezerwa na ogół (nie zawsze) ustawiana jest ORI na jakies 80 - 100 km ..... u mnie nigdy nie grzebałem z zegarami......a w cyklu mieszanym robiłem około 80 km na tej "rezerwie poniżej zera" i dopiero w tedy tankowałem - nigdy mi nie zabrakło paliwa !!!!
P.S.
w Integrze też wychyla się wskaźnik ponad FULLa na pełnym baku.....