JHM aktualnie wkłada/włożyło (dawno nie odwiedzałem wątku na CKPL, nie wiem w jakim stanie jest projekt) J32, ale do S2K. Co do sensu takiego swapa? Dla mnie dyskusyjne.
Pros:
- Fajny, niecodzienny samochód.
- Punkty lansu.
- Z rzeczy przydatnych, duży moment takiego auta.

Cons:
- Trudny, kosztowny swap.
- Mało używalne auto. (nie wyobrażam sobie jeździć w deszczu z taką dziurą w masce)
- Duża strata w prowadzeniu takiego potworka. *

Osobiście nie widzę sensu takiego SWAP-a. Ja mając duży budżet ładowałbym tam K20 i powinno to i tak fajnie latać.


*) Problemy z trakcją i prowadzeniem. Duża moc, moment przy lekkiej budzie bez szpery (z tego co wiem żadna J nie miała szpery), a dodatkowo chujowe prowadzenie w zakrętach z racji bardzo ciężkiego silnika z przodu. Sprawa prowadzenia jest dyskusyjna, wnioskuję to z opinii na temat problemów z prowadzeniach w zakrętach HB z H22, który raczej będzie i tak sporo lżejszy niż J.