1
w 5gen masz 1.3 1.5 i 1.6
chyba że ktoś swapował na 1.8 (b18c..) to wtedy masz więcej mocy
1.3 d13b2 gaźnik 75km
1.5 d15b2 wtrysk 90km
1.6 d16z6 wtrysk vtec 125km
1.6 d16a9 wtrysk non vtec (120km ? )
1.6 b16a2 wtrysk vtec 2 wałki ( 160km )
budy
EG3 - montowane tylko d13b2
wersje 'nobless' najbogatsze, elektryka, szybek, itp
EG4 - 1.5 wtrysk ew 1.6
EG5 tzw vti - B16A2 160km
gniją progi, nadkola z tyłu, czasem leje się do bagażnika przez uszczelki czy lampe - do ogarnięcia zależnie od defeketu
patrz na pas przedni czy nie był spawany po wielkim dzwonie
z tyłu pod plastikami i zaślepkami lamp patrz na pianki usztywniajace gdyby ktoś tam spawał
do sprawdzenia masz gumy na wahaczach, drązki keierwonicze
czasem zdażaja się luzy na maglownicach (ukl kierowniczy)
najwazniejsze silnik
jak kopci (niebieski) to remont, puszcza na pierscieniach lub na uszczelniaczach glowica wiec remont silnika
moze byc zalany olejem mineralnym w tedy przestaje kopcic (jeśli mało kopcił)
czesci stosunkowo tanie, rynek wtorny, używanych jest masa - pełno ludzi którzy mają częsci, i garsta który ogarniają remonty i naprawy, z prostymi poradzisz sobie sam
nie wiem o czym zapomniałem..
p.s. poprawcie mnie z tym d16a9