0
Zrzuciłem głowicę z mazdy, taka sytuacja:
Pytanie do bardziej doświadczonych: nagary na zaworach 2 i 3 cylindra świadczą o pierścieniach prawda? rozpiąłem jeden z tych zaworów i połączenie zaworu z gniazdem jest idealne, żadnych wżerów. Mogę to tak poskładać, czy to nie kwestia pierścieni a własnie zaworów (uszczelniaczy)?
Dodam, że zużycie oleju jest ok, ponad litr z wymiany spokojnie starcza na dolewki przez 10 tys. km. Kopcenia też nie zauważyłem, tak przy przyspieszaniu, jak i puszczaniu gazu.
Głowica zrzucona ze względu na uciekający płyn i spore ciśnienie w układzie chłodzenia (napuchnięte, pękające węże, bąbelki).
Powiem Ci, zagiąłeś forum .
ja już wiem, co chciałem się dowiedziećtematu nie zamykam, bo po co. Wymienię uszczelniacze jeszcze i wsio
![]()
Wygląda to strasznie nie apetycznie, ten maras na zaworach
Nie musisz tego ani z tego jeść Macioł :-P
Wygląda jak wygląda, ma jeździć a nie wyglądać...;-)
to jest normalne w tym silnikuwymien te uszczelniacze i bedzie w porzadku
![]()