Tak wygląda prawidłowo zamontowany harness bar.Kanapa zostaje a pasażerowie z tyłu maja zabawe jak na rollercosterze.Co do pasów montuje się własnie jak na fotografii czyli na belce bądź zakupuje się coś takiego

i wkręca do wcześniej wspawanej podstawki

dodatkowo wkręca się śrubę dla bezpieczeństwa jeżeli by owy spaw puścił.To jeżeli chodzi o montaż pasów górnych jeżeli chodzi o boczne to zapinki pasów montuję się podobnie jak wyżej bądź przykręca się do podstawy fotela specjalną śrubą
Jeżeli chodzi o homologacje to musi miec sam harness bar jak i pasy.Co do usztywnienia budy to zapobiega to odkształceniom bocznych elementów karoserii na wysokości słupka BAle nie odczujesz tego

--- Aktualizacja posta ---

Aha jeżeli chodzi o pasy to tak jak pisze Gierade mimo tego że szelki maja homo to musisz miec obowiązkowo podczas kontroli zapięte seryjne pasy bezpieczeństwa.Nie wiem jak teraz ale jeżeli auto nie jest zarejestrowane jako "do użytku w sporcie" to pasy są obowiązkowe a szelki są uznawane jako dodatek

Tu masz kąty pasów i montaż.Wcale nie jest to takie łatwe