Wątek: D14A8 - falujące obroty

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #8
    ユーザー
    Awatar ReaperDG
    Imię: Tomek
    Skąd: Sosnowiec
    Posty: 220

    Auto: Accord 8gen. TypeS
    Silnik: K24Z*
    Moc: 201


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    ODi, co do wyciągnięcia alternatora to w sumie nie taka prosta sprawa. Z pozycji leżącej nie da rady go wyciągnąć bez demontażu jakiejś części zawieszenia. Poddałem się i skręciłem starego do kupy.

    Kupiłem używkę i profilaktycznie dałem znajomym do sprawdzenia i ew. wymiany mocniej zużytych części.


    edit:

    Po przejechaniu 300-400 km od wymiany przepustnicy wszystkie objawy znikły i ładowanie aku też jest ok.

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)
    Ostatnio edytowane przez ReaperDG ; 11-07-2013 o 22:25

Podobne wątki

  1. [Suzuki] Check engine, falujące obroty na biegu jałowym , P0240
    By Rysiek88 in forum Silnik / Przeniesienie napędu / Układ wydechowy
    Postów: 3
    Data: 06-06-2025, 14:54
  2. Civic MB2 D14A8 - MikeFoto
    By MikeFoto in forum VI generacja
    Postów: 454
    Data: 26-08-2016, 19:06
  3. [S] Filtr powietrza D14A8 + lakier
    By ReaperDG in forum Archiwum ogłoszeń
    Postów: 0
    Data: 15-11-2014, 15:27
  4. [Mitsubishi] falujące obroty na zimnym
    By RAFA in forum Silnik / Przeniesienie napędu / Układ wydechowy
    Postów: 2
    Data: 24-10-2013, 14:29
  5. Civic MB2 D14A8 - ReaperDG
    By ReaperDG in forum VI generacja
    Postów: 44
    Data: 23-07-2013, 22:39

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

on top