0
![Przykro mi ;)](images/buttons/down_dis.png)
![Przykro mi ;)](images/buttons/up_dis.png)
Tylko nie rob tego w domu, a nie daj boże samZamieszczone przez KACZY ➦
![]()
Imię: | Jack Torrance |
Skąd: | DG/Będzin |
Posty: | 2,456 |
Auto: | Osobowe |
Silnik: | Mechaniczny |
Moc: | Niech Moc będzie z Tobą |
Mięczaki jesteście
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
czemu ?Zamieszczone przez Karolek ➦
Eat, Sleep, Suzuki
Taki JOKE mial byc, a po za tym jak sam chcesz rurke wsadzic i cofnac autem a potem do przodu ??
z kumplem bym to zrobił jakos albo ja za rurke i on jeździ albo ja jezdze a on trzyma rure![]()
Eat, Sleep, Suzuki
Imię: | Jack Torrance |
Skąd: | DG/Będzin |
Posty: | 2,456 |
Auto: | Osobowe |
Silnik: | Mechaniczny |
Moc: | Niech Moc będzie z Tobą |
Ale wydaje mi sie ze wyjdzie dupa, tzn firanka ci sie zrobi .
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Ja tam bym zostawił jak jest.... Na pewno nikt się do tego nie doczepi. Dopiero gdyby to nastąpiło pomyślałbym co z tym zrobić! Zabiorą Ci dowód to założysz inne koła pojedziesz do diagnosty i za 20zł Ci sprawdzi że usunąłeś usterkę, potem dostaniesz pisemko i oddadzą Ci dowód.![]()
w razie gdyby zabrali mi dowod to wystarczy ze zdejme dystans i pojade na przegląd bez dystansu![]()
Eat, Sleep, Suzuki
Pod warunkiem, że nie doczepią się do naciągu.
Lexus IS200 GXE10 1G-FE Sport Edition ✮ BMW E36 M52B20 Drift Missile Car ✮ Mitsubishi Colt CJ0 4G13 ✮ Honda Civic EH3 D16Z6 Supercharger.
We're not the same person we were a year ago, a month ago, or a week ago. We're constantly changing. Experiences don't stop. That's life.
Imię: | Przemo |
Skąd: | Sosnowiec (Zagłębie) |
Posty: | 5,698 |
Auto: | EE9, RD8, GG8 |
Silnik: | B16a1, B16a, k20a4, l13 |
Moc: | 150+, 135 |
.Podstawa prawna: Dz.U.1996.155.772: Warunki techniczne i badania pojazdów.
Rozdział 2: Pojazdy samochodowe i przyczepy przeznaczone do łączenia z tymi pojazdami
§ 10. 1. Pojazd samochodowy powinien być wyposażony:
[...]
9) w błotniki lub inne elementy nadwozia lub podwozia, o szerokości nie mniejszej niż szerokość opony, (...); ponadto błotniki samochodów osobowych i motocykli, przy masie własnej pojazdu, powinny odpowiadać następującym warunkom:
a) kąt opasania koła przez błotnik powinien być taki, aby obejmował co najmniej z przodu 30° i z tyłu 50° od pionowej płaszczyzny przechodzącej przez oś koła,
b) odległość między zewnętrzną krawędzią błotnika a osią koła w wymaganym kącie opasania nie może być większa niż dwukrotna wartość statycznego promienia opony,
c) najniższy punkt przecięcia tylnej krawędzi błotnika lub innego elementu pełniącego jego funkcję w płaszczyźnie symetrii opony nie może znajdować się wyżej niż 150 mm ponad poziomą płaszczyzną przechodzącą przez oś koła;