Cytat Zamieszczone przez sebawo
a przepustnica? może za szczelna? Podciśnienia wszystkie szczelne? Na moje, to i tak wina krokowca, weźto na logikę
Normalne zachowanie to jak wdepniesz sprzęgło i obroty zaczynają spadać, to powinny się zatrzymać w okolicach 1k i powoli opaść do tych 800.
Za to odpowiada IAC, potocznie zwany krokowym

Inaczej, jak Ci się nagrzeje, to odepnij krokowy, obroty powinny spaść do jakiś 400 może mniej...Jak nie, to albo on nie działa, albo przepustnica ma za duży prześwit. Ja tak miałem po czyszczeniu...
No pojmuję Twoją teorie, ale - przed czyszczeniem tak było i po jest nadal tak samo. Po odpięciu krokowego obroty spadają/falują.
Lewego powietrza nie lapie, bo sprawdziłem szczelność podciśnień, dolotu. Nie wiem, może uszczelka pod ssącym jakimś cudem padła i tamtędy łapie, albo uszczelka pod przepustnicą... Chyba muszę rozebrać wszystko i poskładać od nowa.

---------- Post dodany 23-03-2013 o 11:27 ---------- Poprzedni post dodany 22-03-2013 o 20:27 ----------

Problem rozwiązany.
Przyczyną okazał się zespół oski/sprężyny przepustnicy. Po wyczyszczeniu i wymianie sprężyny wszystko hula jak należy.