Znowu ja? Wiele w temacie Ci nie pomogę, ale napiszę jak ja to miałem robione.
U mnie był robiony swap tak jak i u większości osób. Elektryczne mechanizmy podnoszenia/opuszczania szyb + boczki pod elektrykę + przekaźnik + trochę przewodów. Mechanizmy montujesz w tych samych miejscach co dotychczasowe. Przewody do sterowania wpinaliśmy pod skrzynkę bezpieczników pod kierownicą, tak więc w porównaniu z ori instalacją mogłem otwierać i zamykać szyby, bez kluczyków w stacyjce.

Ja nie miałem oryginalnych wiązek pod elektrykę, dlatego przeciągaliśmy dodatkowe przewody. Ty jeżeli masz dostęp pod ori wiązkę, to spróbuj ją przełożyć i będziesz miał jak w oryginale.

Ogólnie jeżeli chodzi o różnice konstrukcyjne między EG, a EH - to praktycznie nie występują. Wszystko jest tak samo, poza przednią i tylną belką w zderzaku.