0
Znowu ja? Wiele w temacie Ci nie pomogę, ale napiszę jak ja to miałem robione.
U mnie był robiony swap tak jak i u większości osób. Elektryczne mechanizmy podnoszenia/opuszczania szyb + boczki pod elektrykę + przekaźnik + trochę przewodów. Mechanizmy montujesz w tych samych miejscach co dotychczasowe. Przewody do sterowania wpinaliśmy pod skrzynkę bezpieczników pod kierownicą, tak więc w porównaniu z ori instalacją mogłem otwierać i zamykać szyby, bez kluczyków w stacyjce.
Ja nie miałem oryginalnych wiązek pod elektrykę, dlatego przeciągaliśmy dodatkowe przewody. Ty jeżeli masz dostęp pod ori wiązkę, to spróbuj ją przełożyć i będziesz miał jak w oryginale.
Ogólnie jeżeli chodzi o różnice konstrukcyjne między EG, a EH - to praktycznie nie występują. Wszystko jest tak samo, poza przednią i tylną belką w zderzaku.
Lexus IS200 GXE10 1G-FE Sport Edition ✮ BMW E36 M52B20 Drift Missile Car ✮ Mitsubishi Colt CJ0 4G13 ✮ Honda Civic EH3 D16Z6 Supercharger.
We're not the same person we were a year ago, a month ago, or a week ago. We're constantly changing. Experiences don't stop. That's life.