0
Witaj. Jak widać jest to moje auto i chyba najwięcej mogę powiedzieć w tym temacieZamieszczone przez mateusz3233 ➦
Cały projekt opisany jest tutaj, więc jeżeli masz chwilkę czasu, to śmiało możesz przebrnąć przez te kilka stron tematu.
Jeżeli chodzi o użytkowanie auta na co dzień, to jak najbardziej się nadaje. Sam przez jakiś czas dojeżdżałem nią codziennie do pracy. Męczące mogą bywać jedynie dłuższe korki, a to za sprawą spiekowego sprzęgła. Ale tak poza tym, to auto zachowuje się jak każda inna Honda. Z resztą gdybyś nie chciał jeździć na co dzień na doładowaniu, to jest taki magiczny pstryczek-elektryczek, którym można wyłączyć kompresor![]()
Jeżeli chodzi o sprawę kompresora. Cóż, kompresor to prosta budowa - dwa rotory i obudowa która jest przymocowana do bloku silnika. Kompresor jest w fajnym stanie, rotory nie mają luzów, nie są pokrzywione. Olej w kompresorze także jest, więc jest to element który jest raczej bezobsługowy. Całość składana na nowych częściach, a nie używkach. Doładowanie jest niskie więc silnik też nie został przez to narażony na jakieś ekstremalne "wyżyłowanie". Z resztą zaraz po montażu kompresora auto zostało wstępnie wystrojone, później wpadł nowy wydech i odbyło się kolejne, finalne strojenie. Strojenie przebiegło bardziej z myślą o bezpieczeństwie silnika, niż jaraniem się ilością wyplutych koni, których pewnie mogliśmy jeszcze trochę urwać.
Montaż kompresora + strojenie to marzec/kwiecień zeszłego roku. Kompresor wkładali mi chłopaki którzy już kilka fajnych setupów wypuścili na rynek, a i strojeniem zajął się człowiek który ma o tym świetne pojęcie.
Więcej tak jak wspomniałem w ogłoszeniu można dowiedzieć się telefonicznie.
Pozdrawiam.
Auto sprzedane, temat zamykam.
Lexus IS200 GXE10 1G-FE Sport Edition ✮ BMW E36 M52B20 Drift Missile Car ✮ Mitsubishi Colt CJ0 4G13 ✮ Honda Civic EH3 D16Z6 Supercharger.
We're not the same person we were a year ago, a month ago, or a week ago. We're constantly changing. Experiences don't stop. That's life.