0
| Imiê: | £ukasz |
| Sk±d: | Brzeszcze |
| Posty: | 1,652 |
| Auto: | Mazda Premacy Sportive |
| Silnik: | 123456 |
| Moc: | 130 KM |
Ale dlaczego diolenowa jest najciekawsza ?bo kosztuje 1/3 carbonu ?
Bo sie ³atwiej uk³ada ?![]()
Bo 90% ludków co kupi³o co¶ z carbonem ma w³asnie diolen zmiast orygina³u ?![]()
| Imiê: | Przemo |
| Sk±d: | Sosnowiec (Zag³êbie) |
| Posty: | 5,699 |
| Auto: | EE9, RD8, GG8 |
| Silnik: | B16a1, B16a, k20a4, l13 |
| Moc: | 150+, 135 |
Bo dok³adnie jest tañsza od carbonu jest miêksza za co idzie lepiej sie uk³ada i nie powstaja wybrzuszenia.Rozmawia³em z kolesiem który robi³ kiedys z carbonu i w³asnie z maty diolenowej elementy do roweru i do domu.Mówi³ mi ¿e po wykonaniu elementu trudno odró¿niæ co jest coZamieszczone przez zabas ➦
Zapewne tak mo¿e byæ.Zamieszczone przez zabas ➦
na co dzien pracuje w laminatach i po pracy wykonuje ma³e elementy JDM . ma³e os³ony airducty itp.![]()
nie jest to nic trudnego . najtrudniej jest zrobic formke bo trzeba wiedziec co i jak .
gdyby ktos chcia³ to moge doradzicpytac w temacie