0
| Imiê: | Marcin |
| Sk±d: | Beuthen Oberschlesien |
| Posty: | 913 |
| Auto: | Mitsubishi GTO TT |
| Silnik: | 6g72TT |
| Moc: | 320KM |
W celu realizacji mojego marzenia - Mitsubishi 3000GT - jestem zmuszony sprzedaæ Galanta.
Mitsubishi Galant Sport Edition 2.5V6 + LPG
Silnik 6a13 n/a 2.5 V6 163KM przy 5750rpm i 223Nm przy 4500rpm - bardzo elastyczny, daj±cy du¿o frajdy z jazdy
Przebieg: 238 224 stan na 19 listopada 2012
Sekwencyjna instalacja LPG
Monta¿ w 2009; wa¿no¶æ butli do 2019 z mo¿liwo¶ci± przed³u¿enia do 2024
Reduktor do 250KM
Brak ró¿nicy w osi±gach miêdzy benzyn± a gazem
Wyposa¿enie:
4 elektryczne szyby
Tylne szyby przyciemniane piecowo (nie folia!)
Elektryczne lusterka
4 poduszki powietrzne
Tapicerka welurowa
Car audio ALPINE (CD/MP3) z 12 g³o¶nikami
Licznik HIGH CONTRAST
Klimatronik
Ogrzewanie przedniej szyby
Relingi
ABS
Immobiliser
Spojler tylnej klapy z Legnum VR4
Trzecie ¶wiat³o stop
Demontowany hak holowniczy
Przej¶ciówka instalacji elektrycznej haka (DE->PL)
Instalacja gazowa IV generacji
Samochód przywieziony z Niemiec w 2009 roku. W 2009 roku w Lublinie za³o¿ona sekwencyjna instalacja gazowa z butl± w kole oraz gniazdem pod klapk± wlewu paliwa. Pierwszego w³a¶ciciela przeros³y jednak koszty czê¶ci i nieco zaniedbanego odkupi³em rok pó¼niej. W 2010 roku wymienione zosta³y piasty z ³o¿yskami (wszystkie 4). W 2011 roku poczyni³em ogromn± inwestycjê w zawieszenie: 6 nowych oryginalnych wahaczy na przód oraz nivomaty (nivomaty Sachs 2600 z³otych ze zni¿k± 29%) na ty³. W maju 2011 wymieniona zosta³a ch³odnica wody (ciekn±ca ch³odnica to typowa usterka Galanta). Tak¿e tego roku wymienione zosta³o sprzêg³o na Valeo, za³o¿ony zosta³ ORYGINALNY rozrz±d (ca³y zestaw, nie tylko pasek) wraz z pomp± wody. Za³o¿one zosta³y tak¿e sprê¿yny przednie –40mm firmy Lesjöfors. Wiosn± 2012 wymienione zosta³y przewody ch³odnicy wody, samochód przeszed³ du¿y remont hamulców tylnych (linki hamulca rêcznego, klocki, szczêki). Tak¿e przeguby wewnêtrzne zosta³y wymienione (ASO: 1200z³), powoduj±ce irytuj±ce wibracje przy przy¶pieszaniu. Prócz tego wymienionych zosta³o masê pierdo³ek, o których ju¿ nawet nie pamiêtam. Samochód od zakupu zawsze by³ tankowany do pe³na. Prowadzona jest dok³adna baza danych (przebieg, spalanie, wszystkie czê¶ci, naprawy) na motostat.pl. W ci±gu dwóch lat od zakupu w samochód zosta³a w³o¿ona kwota 18.596,90 z³.
Samochód jest w stanie bardzo dobrym. Mechanicznie bez zarzutu. Wymaga jedynie dopieszczenia wizualnego, które nigdy nie by³o dla mnie priorytetem.
Wyniki motostat.pl:
Koszt paliwa: 30.74 PLN/100km
Zu¿ycie paliwa: 12.15 l/100km
autostrady 11.66 l/100km
poza miastem 11.21 l/100km
miasto 12.59 l/100km
Kupuj±cemu przeka¿ê ca³± bazê motostat.pl, któr± bêdzie móg³ kontynuowaæ.
Wraz z samochodem:
Felgi aluminiowe Aluett (odnowione w 2012 – prostowanie, nowy lakier) z oponami Barum Bravuris 205/55R16 – po jednym sezonie
Felgi stalowe (odnowione w 2011 – piaskowane, nowy lakier) z oponami Kormoran SnowPro 195/60R15 – aktualnie druga zima tych opon
Ubezpieczenie do: 12 listopada 2013
Przegl±d do: 20 kwietnia 2013
Wa¿ne wymiany:
21.04.2012 (231 750km) dwa przeguby wewnêtrzne (orygina³)
21.04.2012 (231 750km) wymiana oleju silnikowego – Mobil Super 2000 10w40
21.04.2012 (231 750km) wymiana oleju w skrzyni biegów – Mobil 75w80
21.04.2012 (231 750km) naprawa i konserwacja hamulców tylnych – wymiana linek hamulca rêcznego (orygina³), szczêki hamulców tylnych (TRW), zestaw naprawczy hamulca rêcznego, klocki hamulcowe tylne (Kashiyama)
21.04.2012 (231 750km) wymiana przewodów ch³odnicy (orygina³)
25.09.2011 (224 800km) WYMIANA ROZRZ¡DU I POMPY WODY (ca³y zestaw oryginalny z ASO)
25.09.2011 (224 800km) wymiana filtrów powietrza, oleju i kabinowego
25.09.2011 (224 800km) konserwacja pod³ogi
02.07.2011 (220 650km) WYMIANA SPRZÊG£A KOMPLETNEGO (Valeo)
05.05.2011 (217 600km) WYMIANA CH£ODNICY WODY (orygina³)
15.04.2011 (216 650km) WYMIANA NIVOMATÓW (orygina³)
15.04.2011 (215 650km) wymiana wszystkich 6 wahaczy zawieszenia przedniego (orygina³)
Tuning:
Sprê¿yny przednie –40mm Lesjöfors
Amortyzatory przednie Koni Sport (¿ó³te) z regulowan± trwardo¶ci±
Rozpórka przednia górna
Oryginalny japoñski spojler tylny z Mitsubishi Legnum VR4
Wydech dedykowany Remus
Naprawione typowe usterki Galanta:
- profesjonalnie wyczyszczone z rdzy i zakonserwowane przednie kielichy
- pozbycie siê zimnych lutów z zegarka
- zakonserwowana pod³oga
- wymieniona ch³odnica
- wymienione ³o¿yska skrzyni biegów manualnej
- wymienione przeguby wewnêtrzne (powoduj±ce wibracje przy przy¶pieszaniu)
POZOSTA£Y JEDYNIE: REPERATURKI TYLNYCH NADKOLI
Zdjêcia starsze ni¿ pó³ roku:
Cena: 16.500 pln
Ew. tysiak mniej bez felg aluminiowych z oponami letnimi.
604 603 650
Ostatnio edytowane przez kuzi ; 23-11-2012 o 11:03
| Imiê: | Marcin |
| Sk±d: | Beuthen Oberschlesien |
| Posty: | 913 |
| Auto: | Mitsubishi GTO TT |
| Silnik: | 6g72TT |
| Moc: | 320KM |