0
![Przykro mi ;)](images/buttons/down_dis.png)
![Przykro mi ;)](images/buttons/up_dis.png)
doczytałem o problemach z pochłanianiem oleju przez silniki V6
wie ktoś cos wiecej??
na co zwrocic uwage ogladajac dany egzemplarz, jak znosi V6 instalacje lpg-oczywiscie sekwencja
no olej lubi, jak kazde japonskie auto z tamtych lat.. trza wlasnie sprawdzic czy nie kopci zbytnio, ale to chyba normalne fakt faktem jest ze jedne silniki biora pol litra na 10 k km a sa ktore biora litr na 1k km no to trza sprawdzic w jakiej kondycji jest silnikCo do lpg, to jak instalacja jest dobrze zalozona i nie jest jakas najtansza to dobrze znosza
![]()
nooo moja tojka w ogole nie lubi oleju...![]()
Małe poprawki1.6 w Xedosie nie ma 117KM tylko 107KM (ten sam motor co w MX-3 po liftingu). Po drugie każde dane mówią inaczej więc się nie sugeruj. Xedos z 2.0 V6 KF-DE 140 (przed liftem 144) ma 0-100 8.6s a 1.6 10.7s. A są to dane nie papierowe a wzięte z życia i testów.
Mogę coś powiedzieć bo posiadałem 323F z tym samym 2.0 V6 KF 144 które w tej budzie jest też ciut szybsze od Xedosa.
Silnik rewelacja więc nie bierz pod uwagę żadnego 1.6 z którego zresztą Mazda się wycofała po jakimś roku wsadzania go pod maskę.
V6 pięknie brzmi i wcale nie pali kosmicznych ilości bo pamiętaj, że to ciągle tylko malutka pojemność 2.0.
Myślę, że z tamtych lat ten silnik w klasie 2.0 bije na łeb wszystkie inne wolnossące 2.0.
Sam bałem się kosztów V6 jak Ty teraz a z perspektywy czasu się z siebie śmieję
Będziesz zadowolony tylko traf dobrzeZałożysz dobrą instalkę sekwencyjną tak jak piszesz i koszty zlecą jeszcze w dół
Pozdrawiam![]()
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca bedzię DUPA!