Jak co poniektórzy pamiêtaj±, mia³em ostatnio drobne k³opoty z autem.

Przed wymian± czu³em delikatne dr¿enie kierownicy podczas hamowania. Po wymianie tarcz (TRW) i klocków (ATE) jazda sta³a siê troszkê niewygodna... Po wci¶niêciu hamulca powy¿ej 70 km/h szarpie przodem, przy ni¿szych prêdko¶ciach delikatnie pulsuje peda³ hamulca.

1. Tarcze sprawdzone - proste,
2. Przeczyszczona drugi raz powierzchnia styku piasty i tarczy,
3. Felgi z przodu wyprostowane (by³ troszkê krzywe).

Pytanie czy teraz do wymiany pozosta³± ju¿ tylko piasta, czy mo¿e byæ co¶ jeszcze? Na forum Rowerowym znalaz³em co¶ takiego:

"szarpanie to wina przedniej dolnej poduszki silnika, teraz nie ma szarpania ani przy hamowaniu ani przy ruszaniu."
http://forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=68549&start=0