0
witam.
moj problem polega na tym ze na postoju gotoje mi plyn w chlonicy i wywala go zbiornikiem wyrownawczym.... <d13b2>
dodam ze mam nowy termostat
nie cisne auta <gleba>
nie mam jakis osadow na korkach
caly uklad byl plukamy przed zalozeniem naowego termostatu chlodnica tez!
temperatura jest w normie!
co to moze kurna byc chlodnica do dupy czy wentylator??
pomozcie bo sie zastrzele....
a wentylator siê w³±cza? przed zagotowaniem p³ynu temperatura nie skacze gwa³townie do góry?
wentylator sie wlacza.... temperatura rosnie normalnie i zatrzymuje sie w normie !
mo¿e uszczelka pod g³owic±? albo pompa wody?
| Imiê: | Piotrek |
| Sk±d: | D±browa Górnicza/Bêdzin |
| Posty: | 2,899 |
| Auto: | Nissan Primera |
| Moc: | Wystarczaj±ca |
Uszczelka pod g³owica niestety Mazi
ale to nie chodzilo by auto jakos inaczej? np. na 2 gary?
pit, wytlumacz mi dlaczego uszczelka pod glowica, skoro auto trzyma caly czas temperature w normie i ani razu nie wychodzi ponad stan, a plyn gotuje na postoju, auto caly czas chodzi normlanie, ma moc, wiec moim zdaniem czy walnietej uszczelce, temperatura silnika szla by ponad stan, w tedy mozna by na 100% stwierdzic ze to uszczelka
a tak to troche nie jestem przekonany nie sadzisz ?
moze byc tak ze chlodnica nie wyrabia, albo pompa wody strzelila
obecnei zwarlem mu zwroke na termostacie zeby caly czas wentylator chodzil zobaczymy czy pomoze, w tedy wykluczy sie chlodnice, o ile rzedziej badz wcale nie bedzie gotowac plynu
| Imiê: | Piotrek |
| Sk±d: | D±browa Górnicza/Bêdzin |
| Posty: | 2,899 |
| Auto: | Nissan Primera |
| Moc: | Wystarczaj±ca |
Bo to nie jest gotowanie p³ynu tylko proawdopodobnie b±ble z kompresji![]()
pomo¿e w szybszym zatarciu ³o¿ysk w wentylatorze.Zamieszczone przez Bila ➦
moze tak byc pod warunkiem ¿e jest na maxa zakamieniona bad¿ ktos wsypal jaki¶ uszczelniacz do niej niedawnoZamieszczone przez Bila ➦
powiedz mi jak wg Ciebei wyglada strzelona pompa wody ? Bo ja znam tylko 2 usterki pompy wody, zatarta staje i zrywa rozrz±d, b±d¼ rozcieka siê i gubisz p³yn, jako¶ jeszcze nie widzia³em ¿eby pompa która sk³ada siê z 3 elementów w jaki¶ magiczny sposób nagle straci³a wydajno¶æ, mozliwe by to by³o w momencie wylamania ³opatek na wirniku ale wtedy spowidowa³o by to prawdopodobnie zatrzymanie pompy i zerwanie rozrz±du ...Zamieszczone przez Bila ➦
lub je¶li krêc±c nie pompowa³a by tyle wody ile trzeba, ch³odzenia by nie bylo takiego jak powinno co prawda dziwna by byla akcja,
a co do uszczelki, i tak na takiej walnietej jezdzi nromlanie i zrobil juz z 300km i jakos nie pieprzlo ani tloki sie nie zatarly od temperatury ani nic, bo caly czas trzyma ja w normie, nie zdziwilbym sie gdyby po wymianie uszczelki pod glowica dzialo sie to samo
dobra stary wentylator kosztuje grosze, nawet mam w garazu lezy mi to moge mu odstapiæ jak cos wiec nie przesadzaj ze sie lozyska wyrobia to to juz skrajny przypadek
ja stawiam na chlodnice
| Imiê: | Piotrek |
| Sk±d: | D±browa Górnicza/Bêdzin |
| Posty: | 2,899 |
| Auto: | Nissan Primera |
| Moc: | Wystarczaj±ca |
ale dlaczego ? Tam nei ma co siê zepsuæ, jest na wirniku kilka ³opatek i one albo s± i kreca siê albo ich nie ma i stoi pompa, nie ma mozliwo¶ci by ona pracowala na 70% albo 30% albo pracuje albo nieZamieszczone przez Bila ➦
Mozliwe ¿e to chlodnica jesli jest zakamieniona, albo zapchana uszczelniaczem.