0
witam.
moj problem polega na tym ze na postoju gotoje mi plyn w chlonicy i wywala go zbiornikiem wyrownawczym.... <d13b2>
dodam ze mam nowy termostat
nie cisne auta <gleba>
nie mam jakis osadow na korkach
caly uklad byl plukamy przed zalozeniem naowego termostatu chlodnica tez!
temperatura jest w normie!
co to moze kurna byc chlodnica do dupy czy wentylator??
pomozcie bo sie zastrzele....
a wentylator się włącza? przed zagotowaniem płynu temperatura nie skacze gwałtownie do góry?
wentylator sie wlacza.... temperatura rosnie normalnie i zatrzymuje sie w normie !
może uszczelka pod głowicą? albo pompa wody?
| Imię: | Piotrek |
| Skąd: | Dąbrowa Górnicza/Będzin |
| Posty: | 2,899 |
| Auto: | Nissan Primera |
| Moc: | Wystarczająca |
Uszczelka pod głowica niestety Mazi
ale to nie chodzilo by auto jakos inaczej? np. na 2 gary?
pit, wytlumacz mi dlaczego uszczelka pod glowica, skoro auto trzyma caly czas temperature w normie i ani razu nie wychodzi ponad stan, a plyn gotuje na postoju, auto caly czas chodzi normlanie, ma moc, wiec moim zdaniem czy walnietej uszczelce, temperatura silnika szla by ponad stan, w tedy mozna by na 100% stwierdzic ze to uszczelka
a tak to troche nie jestem przekonany nie sadzisz ?
moze byc tak ze chlodnica nie wyrabia, albo pompa wody strzelila
obecnei zwarlem mu zwroke na termostacie zeby caly czas wentylator chodzil zobaczymy czy pomoze, w tedy wykluczy sie chlodnice, o ile rzedziej badz wcale nie bedzie gotowac plynu
| Imię: | Piotrek |
| Skąd: | Dąbrowa Górnicza/Będzin |
| Posty: | 2,899 |
| Auto: | Nissan Primera |
| Moc: | Wystarczająca |
Bo to nie jest gotowanie płynu tylko proawdopodobnie bąble z kompresji![]()
pomoże w szybszym zatarciu łożysk w wentylatorze.Zamieszczone przez Bila ➦
moze tak byc pod warunkiem że jest na maxa zakamieniona badż ktos wsypal jakiś uszczelniacz do niej niedawnoZamieszczone przez Bila ➦
powiedz mi jak wg Ciebei wyglada strzelona pompa wody ? Bo ja znam tylko 2 usterki pompy wody, zatarta staje i zrywa rozrząd, bądź rozcieka się i gubisz płyn, jakoś jeszcze nie widziałem żeby pompa która składa się z 3 elementów w jakiś magiczny sposób nagle straciła wydajność, mozliwe by to było w momencie wylamania łopatek na wirniku ale wtedy spowidowało by to prawdopodobnie zatrzymanie pompy i zerwanie rozrządu ...Zamieszczone przez Bila ➦
lub jeśli kręcąc nie pompowała by tyle wody ile trzeba, chłodzenia by nie bylo takiego jak powinno co prawda dziwna by byla akcja,
a co do uszczelki, i tak na takiej walnietej jezdzi nromlanie i zrobil juz z 300km i jakos nie pieprzlo ani tloki sie nie zatarly od temperatury ani nic, bo caly czas trzyma ja w normie, nie zdziwilbym sie gdyby po wymianie uszczelki pod glowica dzialo sie to samo
dobra stary wentylator kosztuje grosze, nawet mam w garazu lezy mi to moge mu odstapić jak cos wiec nie przesadzaj ze sie lozyska wyrobia to to juz skrajny przypadek
ja stawiam na chlodnice
| Imię: | Piotrek |
| Skąd: | Dąbrowa Górnicza/Będzin |
| Posty: | 2,899 |
| Auto: | Nissan Primera |
| Moc: | Wystarczająca |
ale dlaczego ? Tam nei ma co się zepsuć, jest na wirniku kilka łopatek i one albo są i kreca się albo ich nie ma i stoi pompa, nie ma mozliwości by ona pracowala na 70% albo 30% albo pracuje albo nieZamieszczone przez Bila ➦
Mozliwe że to chlodnica jesli jest zakamieniona, albo zapchana uszczelniaczem.