Wątek: Remont d15b7

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #16
    ユーザー
    Awatar Bila
    Skąd: kątownia
    Posty: 881

    Auto: EG3/ED7/EJ6/EG4/EG3
    Silnik: zwinny
    Moc: stoczterdzieści


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    e no nie popadaj w paranoje remont to też nie gwarancja, jak cylinder zgubi ci nominał i pierścień ci tego nie uszczelni to uj z remontu

    remont jest 'bezpieczniejszy' że tak powiem, ale też jak rozbierzesz to mowie dokładnie pooglądaj cylindry czy nie są zatarte i w jakim są stanie, to samo z tłokami, głowice jak ściągniesz i będziesz mieć uszczelniacze, to jedziesz do będzina na przeciwko giełdy do szlifierni i panowie na następny dzień zrobią ci głowice splanuja o 'x' setek i będzie równa, w miedzy czasie jak ją oddasz to odkręcasz doł, odkręcasz od wału tłoki, poukładasz sobie panewki tak jak sciągasz żeby nie pomylić przy zakłądaniu, tłoki wyciągnij, potem wymień pierścienie - jak będziesz je zakładać, to rowki przesuwaj tak żeby nie były na tej samej pozycji, czyli co 90 stopni
    w sensie coś takiego:

    --------/-----------------------
    -----------------/--------------
    --------------------------/----

    żebyś nie miał ich w lini prostej

    wsadzasz z powrotem tłoki, nie pomyl kolejnośći, na gorze je przetrzyj i wyczyść, będizesz miał strzałki (oznacza kierunek do 1 cylindra czyli w strone rozrządu
    jak poskręcasz to nowa uszczelka, głowce zakłądasz jak oddadzą dynamometrykiem przykręcasz na 3'y fazy z mocą 30/60/90 (zych popraw mnie jesli jest inaczej przy d15? ) ale chyab w kazdej d serii jest 30/60/90
    zalej płynami i odpalaj

    no i docieraj. masz w opcje, na wolno 1000km do 3 tysi, a na szybko to od 1 km 3x po 10km oddcinki na pełnej piździe, zlewasz olej, potem do 150km jeżdzisz energicznie z hamowaniem silnikiem, przy 150 zlewasz olej, potem do 500km normalnie, i po 1,500 zlewasz i zalewasz polsyntetyk albo sysntetyjk ale ja sie tak nie odwazylem ..


    i pamiętaj zebys głowice odkręcał na przemiennie, czyli 1 z lewej z góry, 2-ga z prawej z dołu, 3-ci z lewej z dołu, 4'ka z prawej z góry, i tak do środka, a dokręcasz od środka na zewnątrz oczywiście dynamometrykiem


    prosze

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)
    Ostatnio edytowane przez Bila ; 28-06-2012 o 14:20

Podobne wątki

  1. [Honda] remont silnika b21a1 Prelude
    By wojo in forum Silnik / Przeniesienie napędu / Układ wydechowy
    Postów: 5
    Data: 25-08-2017, 13:09
  2. [Honda] Kompresor w d15b7
    By Spirytus in forum Silnik / Przeniesienie napędu / Układ wydechowy
    Postów: 3
    Data: 09-09-2015, 20:46
  3. [Honda] Remont silnika - jakie koszty?
    By Zibixx in forum Silnik / Przeniesienie napędu / Układ wydechowy
    Postów: 6
    Data: 07-08-2013, 13:25
  4. Termostat do D15b7
    By Ziajtek in forum Archiwum ogłoszeń
    Postów: 1
    Data: 20-08-2012, 23:00
  5. Silnik Wankla Remont
    By Piechu in forum Który warsztat to ogarnie?
    Postów: 9
    Data: 23-03-2012, 11:52

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

on top