0
| Imię: | Marcin |
| Skąd: | Sosnowiec |
| Posty: | 3 |
| Auto: | honda civic VI |
| Silnik: | B16A2 |
| Moc: | pewnie jakieś 160 KM |
Witam jak w tytule jestem posiadaczem B16A2 i myślę nad zmiana wałków rozrządu. szukam pomocy jakie wałki dobrać, wiem ze istnieje możliwość dopasowania innych wałków z silników B-serii. lecz moja wiedza w tym momencie się urywa jak je dobrać, jaki założyć dolotowy i wylotowy by uzyskać jak najlepszy efekt?
Wałki z Civica EK9 (B16B) lub Integry DC2 (B18C6), ale wałki to nie wszystko. Dolot i wydech też jest ważny. Tak samo strojenie.
| Imię: | Marcin |
| Skąd: | Sosnowiec |
| Posty: | 3 |
| Auto: | honda civic VI |
| Silnik: | B16A2 |
| Moc: | pewnie jakieś 160 KM |
z tego co wiem to w kolektorze dolotowym muszą być spolerowane kanały. Co do wydechu to mam 2,2 cala na jednym tłumiku przelotowym i seryjnym kolektorze
Do wałków B16B chyba trzeba też wymienić sprężynki i talerzyki, ale nie wiem na pewno. A jeśli chodzi o kolektor, to jak chcesz wałki zmieniać, to się nie baw z seryjnym kolektorem, tylko pokombinuj z firmowymi (edelbrock).
Mam komplet z B18C6 (wałki, talerzyki, sprężynki) z mojego starego silnika jak cośPogadaj z Barszczem on ma dobrze pomodzone B16, tu masz jego temat: https://forum.jdmstyle.pl/showthread....-B16A1-Barszcz
Ostatnio edytowane przez kit' ; 28-06-2012 o 00:28
| Imię: | Marcin |
| Skąd: | Sosnowiec |
| Posty: | 3 |
| Auto: | honda civic VI |
| Silnik: | B16A2 |
| Moc: | pewnie jakieś 160 KM |
a powiedz za ile do oddania są w dobre ręce i jakie ewentualnie jeszcze graty ci zostały![]()
denat, poszło pw