Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Wątek: Problem z odmuleniem D14A3

  1. #11
    ユーザー
    Awatar maximus
    Imię: Michał
    Skąd: Częstochowa
    Posty: 72

    Auto: Civic EJ9
    Silnik: D14A3/4
    Moc: za mało :)


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    ja mam trochę inne wytłumaczenie... po prostu ciężko mi się przyzwyczaić po przesiadce z 3SGE :/

    ale chętnie bym się na hamownie wybrał. Z tym, że nie widzi mi się wydawać 150zł tylko za sprawdzenie. Może jakby się zebrała ekipa...

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)

  2. #12
    ユーザー
    Awatar Margo
    Skąd: Katowice
    Posty: 819

    Auto: Accord CM6 3.0 V6
    Silnik: 3.0 V6 Vtec
    Moc: 246


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    Maximus zmieniles 170 konną celice na 90 konnego civica, może po prostu musisz przywyknąć, że inaczej sie zbiera


    edit. hahaha w tym samym momencie to samo pisalismy

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)

  3. #13
    ユーザー
    Awatar maximus
    Imię: Michał
    Skąd: Częstochowa
    Posty: 72

    Auto: Civic EJ9
    Silnik: D14A3/4
    Moc: za mało :)


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    haha Margo

    tak, wiem... łatwo powiedzieć, trudniej zrobić :/ rozsądek wziął górę więc teraz trzeba cierpieć

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)

  4. #14
    友人
    Awatar ODi
    Imię: Przemo
    Skąd: Sosnowiec (Zagłębie)
    Posty: 5,699

    Auto: EE9, RD8, GG8
    Silnik: B16a1, B16a, k20a4, l13
    Moc: 150+, 135


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    Aaaa to trzeba było tak odrazu to ja zaś mam na odwrót ja z D14a3 przesiadłem sie na 3s-ge
    To musisz sie poprostu przyzwyczaic honda fajnie idzie ale powyzej 5tys choc i tak nie ma vteca to nie jednemu mocniejszemu autu da rade skopac tyłek

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)

  5. #15
    ユーザー
    Awatar maximus
    Imię: Michał
    Skąd: Częstochowa
    Posty: 72

    Auto: Civic EJ9
    Silnik: D14A3/4
    Moc: za mało :)


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    W sumie to nie do końca o to mi chodzi, że jest słabszy, bo tego nie dało się nie przewidzieć ale po prostu po tym co czytałem ludzie podobno bardzo mocno odczuwali różnicę tych 15 kucy po odmuleniu, a ja nic... chociaż być może to w większości efekt placebo

    ps. oczywiście gratuluje udanego wyboru

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)

  6. #16
    ユーザー
    Awatar Macioł
    Skąd: Oberschlesien
    Posty: 2,768

    Auto: Osobowe


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    Max nie przejmuj się, takie wrażenie 90 koni w H, szału nie ma, zauważ, że w dzień chłodny będzie lepiej chodziła niż w upalny, różnica bardzo odczuwalna, a jeżeli jeszcze do tego klimatyzacja włączona to tak jak byś uczestniczył w '' Tractor Pulling ''

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)

  7. #17
    ユーザー
    Awatar maximus
    Imię: Michał
    Skąd: Częstochowa
    Posty: 72

    Auto: Civic EJ9
    Silnik: D14A3/4
    Moc: za mało :)


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    z klimą to już zauważyłem staram się jej używać jak najrzadziej

    może z czasem spróbuję coś zrobić z dolotem i wydechem... może kolektor 4-2-1. W każdym razie i tak wiem, że bez swapa szału nie będzie. A przecież nie po to zmieniałem auto na bardziej ekonomiczne, żeby wracać do kosztów rzędu 60-70zł/100km

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)

  8. #18
    ユーザー
    Awatar Macioł
    Skąd: Oberschlesien
    Posty: 2,768

    Auto: Osobowe


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    u mnie po odmuleniu licznikowe 195 km/h, byłem na hamowni i przy temperaturze 19*C pokazała 97 PS, a gdy się cieplej zrobiło czyli 26*C już tylko 88 PS

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)

  9. #19
    ユーザー
    Awatar Piotrek!
    Skąd: Częstochowa
    Posty: 598

    Auto: Toyota Celica AT180


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    Kupiłeś i się nie pochwaliłeś

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)

  10. #20
    マネージャー
    Awatar Gierade
    Imię: Łukasz
    Skąd: SBE
    Posty: 6,442

    Auto: Bimmer


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    Zwężka, zwężką, ale jeżeli masz seryjny dolot i seryny wydech, to cudów raczej nie ma się co spodziewać. W dodatku tak jak Macioł wspomniał - w ciepłe dni

    IMHO pierwsze co, to odetkać wydech. Jeżeli jest, to pozbyć się katalizatora. Później zabrać się za dolot + doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka + osłona termiczna. Nie są to specjalnie duże koszta, nie wystąpi po tym jakieś super duże spalanie, a z pewnością w 1.4 poczujesz różnicę w jeździe.

    Z drugiej strony nawet te mody nie będą zadowalające jeżeli przesiadłeś się z mocniejszej Toyoty.

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)
    Lexus IS200 GXE10 1G-FE Sport EditionBMW E36 M52B20 Drift Missile CarMitsubishi Colt CJ0 4G13Honda Civic EH3 D16Z6 Supercharger.
    We're not the same person we were a year ago, a month ago, or a week ago. We're constantly changing. Experiences don't stop. That's life.


Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. [Mitsubishi] Problem z elektryką
    By kot224 in forum Elektryka / Elektronika / ECU
    Postów: 5
    Data: 24-03-2017, 21:13
  2. [Honda] Problem z et
    By jeemiik in forum Ogólne
    Postów: 4
    Data: 06-12-2015, 13:56
  3. [Toyota] Problem z mocą
    By terry in forum Ogólne
    Postów: 6
    Data: 13-05-2015, 11:27
  4. [Honda] Gaz - Problem
    By Bagi in forum Silnik / Przeniesienie napędu / Układ wydechowy
    Postów: 8
    Data: 21-01-2012, 11:14
  5. [Honda] Wymiana kolektora ssacego d14a3 -> d15b7 - PROBLEM __ POMOCY !!
    By Mario0909 in forum Silnik / Przeniesienie napędu / Układ wydechowy
    Postów: 4
    Data: 13-12-2011, 20:56

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

on top