Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Wątek: Problem z odmuleniem D14A3

  1. #21
    ユーザー
    Awatar maximus
    Imię: Michał
    Skąd: Częstochowa
    Posty: 72

    Auto: Civic EJ9
    Silnik: D14A3/4
    Moc: za mało :)


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    @Gierade, właśnie o tym myślę, co napisałeś. Nie chcę ładować w to auto zbyt dużo kasy, ale jednak chciałbym wykorzystać to co można z niego jeszcze wyksztusić.

    Cudów ani tego, że auto będzie dawało taką frajdę jak Celica, nie spodziewam się. Chcę tylko, żeby ta różnica nie była aż tak dramatyczna...

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)

  2. #22
    ユーザー
    Awatar Smuciu
    Imię: Mateusz
    Skąd: Będzin
    Posty: 2,067

    Auto: Honda Civic EJ9
    Silnik: B16A2
    Moc: 169 KM 158 NM


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    ujmę to tak wyksztusic to z tego jak na 1.4 n/a można wiele tylko mało kto o tym wie ale ze względu ze nie chcesz pakować w to auto lub ten silnik sporej kasy to tak jak Gierade już napisał zajmij się podstawa czyli wydech dolot. I moje wskazówki kolektor 4-2-1 lepiej spisze się ten który siedzi seryjnie w D16Z6. Chińczyki są przystosowane głownie do serii D16 różnią się minimalnie ale w wielu silnikach zachował się dobrze ale były tez takie które wcale dobrze na niego nie reagowały i rozprężały układ. Co do resetu kompa jak dobrze przeczytałem to reset który wykonałeś wg mnie dal połowniczy efekt lub nawet zaryzykuje mówiąc żaden. Ja zrobiłem go z całkiem innego źródła i fakt ze nie po zwężce a kilku modach odczułem całkowicie inne zachowanie auta zarówno u dołu jak i u góry obrotów Dodam odrazu ze każda czynność była pokolei sprawdzana jechałem autem na surowo po modach potem po resecie który zna większość i na końcu po tym który wiem ze swojego źródła wiec jak coś to pisz na PW jak ja to zrobiłem Dolot warto zainwestować w kolektor ssacy poziomy i sam dolot z filtrem to już kwestia wyboru ale musi być odgrodzony i mieć nawiew zimnego powietrza. Co do wydechu max średnicą która przy tych mniejszych modach możesz zastosować to 2" po całej długości środkowy przelot w miejsce kata i końcowy przelotowy np. OEM look ja mam trosze inne rozwiązanie i też daje rade. No to tyle Wcześniej jeździłeś autem 140 konnym będzie na pewno mocniejsze ale po modach które mniej więcej opisałem odczujesz poprawę i będzie się to poczciwe 1.4 fajnie zachowywało w jeździe miejskiej

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)
    Ostatnio edytowane przez Smuciu ; 18-06-2012 o 17:23

  3. #23
    ユーザー
    Awatar maximus
    Imię: Michał
    Skąd: Częstochowa
    Posty: 72

    Auto: Civic EJ9
    Silnik: D14A3/4
    Moc: za mało :)


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    Dzięki Smuciu za cenne rady, w ogóle dzięki wszystkim za pomoc naprawdę świetna atmosfera panuje na tym forum

    może kiedyś uda mi się wpaść na jakiś spot i ogarnąć temat w praktyce

    Pozdrowienia dla wszystkich

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)

  4. #24
    ユーザー
    Awatar Piotrek!
    Skąd: Częstochowa
    Posty: 598

    Auto: Toyota Celica AT180


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    Zakładaj temat i wrzuć foty

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)

  5. #25
    ユーザー
    Awatar Macioł
    Skąd: Oberschlesien
    Posty: 2,768

    Auto: Osobowe


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    Cytat Zamieszczone przez maximus
    może kiedyś uda mi się wpaść na jakiś spot i ogarnąć temat w praktyce
    Najbliższy spot masz Myszków, ale też zagadaj do Karolka z Częstochowy bo od czasu do czasu wpada na Jura Squad do Myszkowa

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)

  6. #26
    ユーザー
    Awatar maximus
    Imię: Michał
    Skąd: Częstochowa
    Posty: 72

    Auto: Civic EJ9
    Silnik: D14A3/4
    Moc: za mało :)


    Nie masz konta na formu? Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z możliwości forum!

    Piotrek, naprawdę nie ma się czym chwalić ale może jak go w końcu umyje i nawoskuje, to cyknę fotki i skrobnę conieco... zależy do weny

    Macioł, ta niedziela niestety odpada. Zresztą w ogóle w niedziele zwykle mam mało czasu - kobieta ale może kiedyś

    0 Przykro mi ;) Przykro mi ;)

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne wątki

  1. [Mitsubishi] Problem z elektryką
    By kot224 in forum Elektryka / Elektronika / ECU
    Postów: 5
    Data: 24-03-2017, 21:13
  2. [Honda] Problem z et
    By jeemiik in forum Ogólne
    Postów: 4
    Data: 06-12-2015, 13:56
  3. [Toyota] Problem z mocą
    By terry in forum Ogólne
    Postów: 6
    Data: 13-05-2015, 11:27
  4. [Honda] Gaz - Problem
    By Bagi in forum Silnik / Przeniesienie napędu / Układ wydechowy
    Postów: 8
    Data: 21-01-2012, 11:14
  5. [Honda] Wymiana kolektora ssacego d14a3 -> d15b7 - PROBLEM __ POMOCY !!
    By Mario0909 in forum Silnik / Przeniesienie napędu / Układ wydechowy
    Postów: 4
    Data: 13-12-2011, 20:56

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

on top