0
| Imię: | Piotrek |
| Skąd: | Dąbrowa Górnicza/Będzin |
| Posty: | 2,899 |
| Auto: | Nissan Primera |
| Moc: | Wystarczająca |
ale d15b2 ma 90 kuca a nie 75 pozatym chyba concerto nawet jest lzejsze wbrew pozorom niż 6 gen.
To nic nienormalnego że na 5 biegu nie chce ci już przyspieszać powyżej 150km/h, pozatym taka prędkosć jest w polsce zakazana![]()
Dobra.. zacznijmy od tego ze wyjmij zwężkę z pod przepustnicy![]()
P.S. Oczywiście zakładając uszczelkę pod nią z D14A4.
Ostatnio edytowane przez Smuciu ; 10-06-2012 o 02:26
D14a3 kolego nie jest do szybkiej jazdy.Jak dla mnie normalne objawy![]()
Ostatnio edytowane przez Macioł ; 10-06-2012 o 15:51
| Imię: | Jack Torrance |
| Skąd: | DG/Będzin |
| Posty: | 2,456 |
| Auto: | Osobowe |
| Silnik: | Mechaniczny |
| Moc: | Niech Moc będzie z Tobą |
Ostatnio edytowane przez Smuciu ; 10-06-2012 o 16:53
Ja mam odetkane D14A3 i mogę przyspieszyć na 5 gdzieś tak do 165km/h a i gdyby nie muza to nie dało by się wytrzymać przy tym hałasie tego wspaniałego silnika![]()
| Imię: | Przemo |
| Skąd: | Sosnowiec (Zagłębie) |
| Posty: | 5,699 |
| Auto: | EE9, RD8, GG8 |
| Silnik: | B16a1, B16a, k20a4, l13 |
| Moc: | 150+, 135 |
W D14a3 czy a4 5bieg nie jest do przyspieszania tylko do podtrzymania predkosci kazdy to powie kto miał d14.