0
Dla potomnychkasowanie błędów DTC poduszki
najlepiej załatwić sobie 2 długie na tyle żeby nie trzeba było się schylaćkabelki i wcisnąć jeden do TC a drugi do CG jak przedstawiono na rysunku a ich końce będziemy zwierać zgodnie z instrukcją
złącz TC i CG przekręć kluczyk do pozycji ON
odczekaj do momentu gdy zaczną wymrukiwać się błędy (kontrolka SRS),
rozłącz po 10 sek.
lampka SRS zapali się. (u mnie lampka zapaliła się na 0,5 sek zgasła i dopiero się zapaliła)
od 2 do 4 sek. od zapalenie się lampki złacz TC i CG
lampka zgaśnie
w ciągu 2 - 4 sek po zgaśnięciu, rozłacz TC i CG
lampka SRS zapali się. (u mnie lampka zapaliła się na 0,5 sek zgasła i dopiero się zapaliła)
od 2 do 4 sek. złącz TC i CG
zobacz czy lampka zgasła po 2 do 4 sek po zwarciu
i jest wyświetlany prawidłowy kod (1 - mruga dość szybkim tempem) po zgaśnięciu lampki.
Metoda jest podobna w większości toyot ze złączem OBD-II (DLC3) i ogromne znaczenie ma czas wykonywanej sekwencji tzw. impulsowanie![]()
Ostatnio edytowane przez Cr@cker ; 09-05-2012 o 18:31