0
zauwa¿y³em ju¿ jaki¶ czas temu, wyci±gn±³em klocki, przeczy¶ci³em i przesmarowa³em jarzmo i imo by³o dobrze. dzi¶ po trasie znowu to samo, najpierw dziwne dr¿enie podczas jazdy, potem gor±ca felga, wiêc to na pewno zacisk szwankuje i klocki nie odchodz± wystarczaj±co od tarczy... teraz pytanie co z tym zrobiæ, zacisk do regeneracji (wymiana t³oczka) i gumek? Gdzie takie co¶ dostanê i czy zrobiê sam?
Mo¿esz wyj±æ t³oczek, przeczy¶ciæ go i wsadziæ z powrotem po uprzednim posmarowaniu np. wazelin± techniczn±.
Z tego co sie orientowa³em jak robi³em zaciski w jajku to regeneracja zacisków troche kosztuje. Mnie powiedzieli 350z³ za sztuke plus oddanie starego zacisku.
Zestaw naprawczy zacisków kupisz w ka¿dym dobrze zaopatrzonym sklepie z czê¶ciami do Japoñców.
Zrób porz±dnie z hamulcami, kup zestawy naprawcze najlepiej NIE autofrena i wymieñ wszystkie gumki przeczy¶æ prowadnice tloczek (jak ma wrzery to do wymiany) i posk³adaj do kupy, nie ma prawda ¼le dzialaæ
| Imiê: | Przemo |
| Sk±d: | Sosnowiec (Zag³êbie) |
| Posty: | 5,699 |
| Auto: | EE9, RD8, GG8 |
| Silnik: | B16a1, B16a, k20a4, l13 |
| Moc: | 150+, 135 |
Dok³adnie trzeba sprawdzic czy t³oczek nie ma w¿erów je¿eli mam to do wymiany no i jak t³oczek sie wyciagnie to zestaw naprawczy zacisku odrazu trzeba zamówic bo widzia³em takich magików co nie wymieniaja przy wyciagnieciu t³oczkaA sprawdza³e¶ czy prowadznice zacisku nie sa zabieczone??
prowadnice chodz± lu¼no, wiêc raczej s± ok. jedyne co zauwa¿y³em, to rant z t³oczka ju¿ przyrdzewia³y jest i ta gumowa uszczelka ju¿ na t± rdzê nachodzi...poszukam zestawu, mogê zrobiæ najpierw jedn± stronê? bo z czasem kiepsko a auto potrzebne...
Najlepiej zrobiæ dwa od raz, ale pare dni ró¿nicy nie zrobi. jak t³oczek juz rdz± podje¿dza pod gume to lepiej go wymienic
Nie do koñca. Rozbierz, ¶ci±gnij t± gumê, wysuñ t³oczek i obejrzyj. Jak nie ma w¿erów, to tak jak mówi±, nasmarowaæ, posk³adaæ na nowych gumkach i powinno dzia³aæ.Zamieszczone przez Zewus ➦
Lexus IS200 GXE10 1G-FE Sport Edition ✮ BMW E36 M52B20 Drift Missile Car ✮ Mitsubishi Colt CJ0 4G13 ✮ Honda Civic EH3 D16Z6 Supercharger.
We're not the same person we were a year ago, a month ago, or a week ago. We're constantly changing. Experiences don't stop. That's life.
| Imiê: | Przemo |
| Sk±d: | Sosnowiec (Zag³êbie) |
| Posty: | 5,699 |
| Auto: | EE9, RD8, GG8 |
| Silnik: | B16a1, B16a, k20a4, l13 |
| Moc: | 150+, 135 |
sebawoSzkoda ze masz daleko do mnie bo ogarnelibysmy to a zestaw naprawczy kosztuje cos kolo 15z³ a t³oczek w okolicach 45zl do tego p³yn hamulcowy proponowa³bym juz 1litr kupic i wymienic odrazu ca³y.Jak bedziesz potrzebowa³ czesci to daj znac to ci pochytamJak chcesz by bylo wszystko ok to jak mozesz zmierz ¶rednice t³oczka bo sa 3 rodzaje z tego co kojarze pod 6gen
![]()
prowadnice najlepiej spilowac pilnikiem wszystko tak jak chlopaki pisza, ale smaruj nie wazelina techniczna bo sie spiek z niej zrobi tylko smaruj jak juz pasta miedziana, i tloczek przesmaruj i prowadnice
a widzia³e¶ kiedy¶ ¿eby nowy zacisk by³ posmarowany miedzi± ?Zamieszczone przez Ad@mus ➦
do prowadnic stosuje siê np. dobry smar ATE Plastitube polecam
nie pi³owaæ prowadników pilnikiem bo bêd± luzy i bêd± zaciski stukaæ na dziurach
a do wk³adania tloczków ATE bremszylinder
co do zestawów autofren s± dobrej jako¶ci