0
| Imię: | Mateusz |
| Skąd: | Górki Śląskie/Rybnik |
| Posty: | 1,489 |
| Auto: | Honda Civic EG5 |
| Silnik: | D16Z6 |
| Moc: | 140KM |
Zewus, dlaczego? Autofren robi kiepskie jakościowo te zestawy? Pytam, bo ostatnio takie kupiłem na tył, ale nie wiedziałem że są kiepskie.Zamieszczone przez Zewus ➦
Sorry za małe OT
Też się podpisuje pod pytaniem Jarzomba. Ja mam 3 zaciski zrobione na gumkach Autofrena, jeżdżę od sierpnia i na razie wszystko jest ok. Wcześniej przez swapem tarcz z 260 na 282 przejeździłem ponad 2 lata też na Autofrenie i też nic niepokojącego nie zauważyłem.
| Imię: | Piotrek |
| Skąd: | Dąbrowa Górnicza/Będzin |
| Posty: | 2,899 |
| Auto: | Nissan Primera |
| Moc: | Wystarczająca |
Zewus ma pewnie na mysli to ze w Celice MArgo rozcieklo się to po kilku tygodniach.
DokładnieZamieszczone przez pitbedzin ➦
Też o tym czytałem i od tego pewnie zacznę, potem będziemy gadaćZamieszczone przez ODi ➦
![]()
tloczek do zacisku 262 jak mniemam takie masz kosztuje 40 zl.wiec nie czysc tylko kupuj
Może wadliwa sztuka / seria ? Miał ktoś jeszcze problemy z tymi gumkami?
Nie jest to jedyny przypadek o którym słyszałem od tamtej pory
ale w zasadzie to innego producenta nie widzę...
Zregenerowałem ostatnio moje zaciski z przodu i użyłem gumek Autofren i jak na razie wszystko jest szczelne. Do tłoczków i zacisków również użyłem smarów ATE. Smaru miedzianego dałem tylko na klocki, żeby nie piszczały.