0
| Imię: | Mateusz |
| Skąd: | Górki Śląskie/Rybnik |
| Posty: | 1,489 |
| Auto: | Honda Civic EG5 |
| Silnik: | D16Z6 |
| Moc: | 140KM |
Na Twoim pierwszym wykresie masz V-max 210km/h, to raczej też wychodzi że na piątym. No chyba że to hamownia tak przelicza, że wychodzi taki wysoki ten V-max.Zamieszczone przez Gierade ➦
| Imię: | Piotrek |
| Skąd: | Dąbrowa Górnicza/Będzin |
| Posty: | 2,899 |
| Auto: | Nissan Primera |
| Moc: | Wystarczająca |
V max na hamowniach to totalna abstrakcja, to pokazuje ile byś MÓGŁ jechać gdyby nie opory toczenia i opory powietrza.
| Imię: | Mateusz |
| Skąd: | Górki Śląskie/Rybnik |
| Posty: | 1,489 |
| Auto: | Honda Civic EG5 |
| Silnik: | D16Z6 |
| Moc: | 140KM |
Dobrze o tym wiem Pit. Pomimo to, na czwartym biegu nie dałoby rady dociągnąć do 210km/h nawet na hamowni, bo odcinka na czwórce jest przy oryginalnej skrzyni i kompie gdzieś około 190 w D16Z6 (mówię o realnej prędkości a nie tej z prędkościomierza).Zamieszczone przez pitbedzin ➦
Ok, nie ciągnę dłużej tego tematu, bo będzie że się wymądrzamCiekawiło mnie tylko, dlaczego akurat hamują na piątce a nie czwórce
![]()