0
![Przykro mi ;)](images/buttons/down_dis.png)
![Przykro mi ;)](images/buttons/up_dis.png)
Witam. Otóż dziś sobie zatankowałem gaziku do pełnaPo chwili jak silnik się zagrzał przełączyłem na gaz i zaczęło go mulić. Tak jakby gazu nie miał już. Wciskam gaz do dechy jakoś idzie ale nie tak jak powinien. Jakieś sugestie ?
ch........... gaz
Kijowy gaz, rozregulowała Ci sie instalacja, zapchał sie filterek.
Podjedź do speców od LPG na wprost urzędu miasta.W kilka minut i po problemie.
No wiem że gaz to zło. Ale patrząc na wzrost benzyny to aż odechciewa się tankować. Jako że nie zarabiam fortuny gaz jest dla mnie ratunkiemOk, podjadę tam i zobaczymy o co kaman.
Imię: | Tomasz |
Skąd: | Katowice/Świętochłowice |
Posty: | 245 |
Auto: | A3 1.9 TDi/ H ED7 |
Silnik: | AGR / D16A9 |
Moc: | 160/140 |
Im raczej chodziło o to że zatankowałeś gaz kiepskiej jakości a nie o to że masz w ogóle podtlenek LPG w aucie![]()
Imię: | Piotrek |
Skąd: | Dąbrowa Górnicza/Będzin |
Posty: | 2,899 |
Auto: | Nissan Primera |
Moc: | Wystarczająca |
kiepski Gaz bądź filterek
Gaz tankowany na Shell'u. Więc w poniedziałek jadę do kolesia i zobaczymy co jest przyczyną.
gaz nie jest zly ale trzeba czesto servisowac silnik, zaleca sie wymiane swiec co 15tys, wymiana kabli co 15tys, olej co 7tys
sam gaz tez nie jest bezobslugowy, wiec tak samo wyzej wspomniane filtry LPG fazy cieklej i lotnej trzeba wymienic srednio co 30tys km
jesli cos jest nie tak, jesli swiece sa kiepskie, kable filtry czi inne elementy od razu gaz zaczyna szwankowac
wszystko mozna samemu wymienic, z tym ze jak sie zmienia filterki z LPG warto zakrescic butle w baganiku, z poczatku po odkreceniu opaski wyleci sporo gazu ale jest to zwiazane z panujacym cisnieniem w kablach zasilajacych wiec nie trzeba sie tego obawiac,
regulacje lepiej zlecic fachowcowi