0
Witam. Mam taki problem :
Jak jadę na obrotach w granicach 2tys (czyli na niskich) gdy puszczę całkowicie pedał gazu i zaraz go znowu wcisnę oczywiście jest szarpnięcie ( delikatne lub większe w zależności od tego jak stanowczo się naciśnie pedał, ale to raczej normalne) i czuje na pedale taki jakby stuk jeden. Wyczuwam to pod pedałem i trochę jak się wsłucham to jednak coś tam słychać delikatnie nie tylko na pedale. Co to może być? może to być wina sprzęgła które mi się kończy ? Dodam jeszcze ze przy zmianie biegów jest taki sam stuk (przypomnę że tylko na niskich obrotach,bo na wysokich obrotach czyli od 2,5 wzwyż nie ma tego problemu)
Proszę o pomoc.
Nie wiem czy w dobrym dziale to napisałem z góry sory jeśli w złym.
| Imię: | Piotrek |
| Skąd: | Dąbrowa Górnicza/Będzin |
| Posty: | 2,899 |
| Auto: | Nissan Primera |
| Moc: | Wystarczająca |
Ciezko wyczuć przez internet ... podjedź do Będzina w sobotę to coś sie popatrzy bo tak szczerze mówiąc nie wiem o co Ci chodzi po tym opisie![]()
aż tak idiotycznie opisałem ?sory.. Sobota,Niedziela jestem w szkole od rana do wieczora;/ ( nie ma lekko) Spróbuje jeszcze raz opisać
Przy zmianie biegów w momencie jak już sprzęgło puszcza i dodaje gazu to czuje taki delikatny stuk i minimalne szarpnięcie. Jak jadę już na biegu ( bez różnicy na którym) i mam kolo 2 tyś i puszczę całkiem pedał gazu i zaraz znowu go wcisnę jest to samo uczucie( delikatne stuknięcie i szarpnięcie) . Trochę lepiej czy nadal kiepsko ? ;>
Sprzwdz czy nie poluzowaly sie sruby poduszek gornych silnika po stronie podluznic i tylna od skrzyni.
Sprzeglo bedzie sie konczyc tylko wtedy jak bierze od samej gory
Ostatnio edytowane przez Zychu ; 28-10-2011 o 11:43
Tak w ogóle to mi się sprzęgło kończy bo już kilka razy podkręcałem także pomyślałem czy te stuki mogę być efektem sprzęgła na wykończeniu? źle myślałem ? Co do tych śrub to będe musiał podjechać na kanał do kumpla i zobaczyć.. ale na obrotach powyżej 2,5tyś żadnych stuków nie ma..