PDA

Zobacz pełną wersję : Instalacia żarników ksenonowych



kuzi
08-09-2011, 23:12
dobry... :)

powoli zastanawiam się nad założeniem xenonów, w temacie jednak jestem zielony ...

powiem tak: w Carismie jeździłem na żarówkach Tungsram Megalight +90% - były świetne - świeciły bardzo mocno, jednak ich wytrzymałość to max 1 rok

myślę o xenonach w miejsce żarówek h7

nie chcę jednak jakichś ultra niebieskich, rażących... chcę osiągnąć efekt mocnego, ciepłego światła, ewentualnie z niewielką biało-niebieską poświatą

aha - w zmianę luster na soczewki raczej nie chcę się bawić...

czy jest sens instalacji ksenonów? na jakie koszty trzeba się nastawiać? czy przy lustrach nie będzie problemu z ustawieniem świecenia ? czy to prawda, że ksenony są bardziej wytrzymałe od zwykłych żarówek halogenowych ? ile warte są zestawy używane? warto się w nie pakować?

dzięki z góry za odpowiedzi :)

ODi
08-09-2011, 23:32
czy jest sens instalacji ksenonów?
Nie wiem czy jest warto sie bawic w takie cos
(tekst z forum motoryzacyjnego)

Same straty.
Stosowanie w pojazdach poruszających się po drogach publicznych tuningowego „zestawu ksenonów” jest niedozwolone pod względem prawnym, a także szalenie niebezpieczne. Montując takie urządzenie w swoim samochodzie narażamy się nie tylko na mandat lub zatrzymanie dowodu rejestracyjnego w przypadku kontroli
„drogówki”, ale także na utratę mienia, zdrowia, a nawet życia. Fatalne oświetlenie drogi przed pojazdem oraz olśnienie innych uczestników ruchu drogowego może prowadzić do po- ważnych wypadków drogowych. Nie dajmy się nabrać na reklamy i opinie pseudo fachowców, którzy za wszelką cenę chcą sprzedać swój towar.”


Chcąc przerabiać nasze lampy na ksenon powinniśmy zamontować układ zmywania reflektora, układ samopoziomowania