PDA

Zobacz pełną wersję : Praca inżynierska a samochód



snowmass
31-10-2014, 18:00
Witam, jestem studentem na uczelni technicznej. Powoli przymierzam się do pracy inżynierskiej coś ala "Badania nadsterowności samochodu z napędem osi tylnej, w wyścigach "drift oraz rajdów płaskich." Szkoda mi do tych celów używać swojego prywatnego samochodu. Szukam czegoś taniego ale z dużym rozstawem osi i w miarę mocnym silnikiem >120hp >200Nm. Oczywiście moc może być mniejsza aczkolwiek potrzebuję wprowadzić go z łatwością w poślizg. Ważna również jest waga, ważne żeby samochód był w miarę lekki i oczywiście tylno napędowy.
Chcę aby samochód wytrzymał pewne badania, blacharka musi być w nie nagannym stanie a jednostka napędowa w dobrej kondycji. Zależy mi na tym bardzo ponieważ po obronieniu pracy chcę przeznaczyć samochód na projekt który wykorzystam w pracy magisterskiej która wbrew pozorom jest zdecydowanie ciekawsza :)
Pozdrawiam i proszę o pomoc.
P.S Myślę że mogę na was liczyć, pytać się w sprawach modowania tego samochodu. Dlaczego wybór padł na japońca? Uważam że to najlepsze "usportowione" samochody w małym przedziale cenowym.
Nie wiem też jaką cenę muszę przygotować, pozostawiam to do waszej analizy. Praca dopiero za kawał czasu jednak muszę powoli i odpowiednio przygotować budżet na ten projekt.

axello
31-10-2014, 18:33
Powiedz mi co masz na myśli taniego? Bo japonca do driftu to tak z 10 tysięcy trzeba mieć na w miarę dobra bazę. Plus wiele części czyli zawieszenie, hamulce, szpera, usztywniane nadwozia czy kubly i pasy z kierownicą. Juz nie wspomnę o zwiększaniu kąta skrętu, czy krótkiej skrzyni i zwiększenie mocy silnika. Ja Ci polecam na pierwsze auto jednak bmw, dużo ciekawych propozycji a e36 czy e30 z m50b20 czy m52b20 do pierwszych nauk jest świetne i są tanie, a często można już znaleźć egzemplarz trochę do tego przygotowany. Określ się dokładnie ile wg Ciebie tanie, bo dla mnie to tak do 4 tys a dla kogoś do 20 :-)

snowmass
31-10-2014, 18:59