PDA

Zobacz pełną wersję : Honda Civic 6geb vtec-e sedan-spalanie



Coney
21-03-2014, 07:03
Witam :)
Niedługo kończę prawko więc chciałbym zakupić pierwszy samochód :D
Od jakiegoś czasu spodobała mi się honda szczególnie civic 6gen z sedanie :)
Ważne jest dla mnie spalanie, jestem studentem więc zależy mi na oszczędnym aucie :)
Ile powinien palić taki civic nie przekraczając 2,5tyś obr i zapaloną jak najczęściej kontrolką econo?
Jedni piszą że spalanie jest na poziomie 6-7l drudzy że 9-10l-100km więc sam już nie wiem...
Diesel rodziców pali 5l w mieście, więc jeżeli honda łyka więcej to muszę się pogodzić z vw :P
Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję ;)

Suseł
21-03-2014, 07:17
Angielka kolegi z D15Z8 VTEC-E pali w mieście ok 7l, a na trasie okolice 5,5l przy normalnej jeździe :)

Gierade
21-03-2014, 07:33
Diesel rodziców pali 5l w mieście, więc jeżeli honda łyka więcej to muszę się pogodzić z vw
To się będziesz musiał pogodzić z VW :]
IMO nie ma co porównywać spalania diesla z benzyną.

Coney
21-03-2014, 08:45
Jestem w stanie pogodzić się ze spalaniem ok7l-100km, ale nie 9 :P
Ogólnie nie mieszkam w Warszawie więc korki są małe, vw mało pali, ale jednak honda to honda :D
Gdybym kupił w miarę zadbaną civic vtec-e z realnym przebiegiem 250tyś. km ile mogę jeszcze nią przejechać w przybliżeniu? Oczywiście jeżeli będę dbał, wymieniał filtry, oleje itd. :)

sebawo
21-03-2014, 09:37
tego Ci nikt nie powie, bo:
po 1. nie ma na polskim rynku określenia 'realny przebieg'
po 2. bardzo dużo zależy od tego jak auto było traktowane od nowości, czy o wymiany oleju, filtrów i innych płynów ktoś dbał czy nie. civic to jednak nie jakaś super fura, sporo ludzi po prostu przemieszcza się z pkt.A do pkt.B nierzadko zapominając, że olej się sprawdza, wymienia, że trzeba tego pilnować. Oczywiście są wyjątki, których lepiej szukać na forum, ale za które trzeba odpowiednio więcej zapłacić.

Mała dygresja: nie kupuj auta od handlarza, a giełdy omijaj szerokim łukiem ;)