PDA

Zobacz pełną wersję : Malowanie zderzaka Civic EG4 HB



Dudu
06-03-2014, 19:42
Dobry dzień.

Mam zapytanie odnośnie kupna farby do pomalowania zderzaka:-/ Tylko takie lekkie obtarcie.
Jestem w tym temacie zielony , a wiem że ludzie tu mądrzy, tylko doradzić jaką farbę kupić. Kumpel mi mówił że akrylową lub jakąś tam , tylko żeby popytać bo też nie wie.

Dołączę zdjęcie co i jak :)

http://imageshack.com/a/img534/1525/g9k1.jpg

Szprocik
06-03-2014, 21:30
Powinieneś wiedzieć jaki masz kod lakieru, spisujesz go i szukasz punktu gdzie dorabiają lakier i prosisz np. że chcesz go mieć w spray'u, lub normalnie jak będziesz malował kompresorem. Idziesz do takiego punktu podajesz kod i za jakieś parę dni masz do odebrania np. w puszcze, w spray'u. Sam im mówisz jaką wielkość puszki lub ile puszek potrzebujesz i masz gotowy lakier do naniesienia. Koszty nie wielkie tylko trzeba poszukać, popytać w okół swojej okolicy.

Dudu
07-03-2014, 02:28
Kompresorem, ale chodzi mi o to Szprocik , że nie wiem jaką farbę . Kod r 81, ale chodzi mi o rodzaj jak ją wymieszać żeby nie była za ciemna czy też za jasna. Sorry że nie sprecyzowałem wcześniej.

sebawo
07-03-2014, 11:23
Zrozum, że kod lakieru zawsze odpowiada jednej farbie, jednemu odcieniowi i zawsze będzie taki sam. Weźmy taki NH0 z hundy, idziesz do mieszalni, prosisz puchę bazy tego kodu i wsio. Jeśli nie masz bladego pojęcia o malowaniu elementów auta, to radzę, żebyś się za to nie zabierał, bo więcej szkody narobisz niż poprawisz...Oddaj cały zderzak, dogadaj się i będziesz miał spokój.

Jarzomb
07-03-2014, 12:40
Niekoniecznie tak jest. Jak ja mieszalem lakier, to powiedziałem Panu kod, ale miałem też klapke. Mimo dokladnego kodu lakieru przyniósł z 4-5 fiszek z minimalnie rozniacymi się odcieniami.

sebawo
07-03-2014, 12:43
Jaki stary masz lakier Jarzombku? To normalne że płowieje, zwłaszcza czerwony, dlatego lepiej jest iść z klapką niż z kodem.
Ale kod zawsze i wszędzie będzie miał taki sam odcień. Po to jest kod ;)