PDA

Zobacz pełną wersję : Mitsubishi Samochód stoi krzywo...



kuzi
16-03-2013, 18:07
Mam problem z moim Galantem. Stało się to w zeszłym roku - teraz chcę wreszcie się za to wziąć...

Otóż z końcem 2011 roku obniżałem przód samochodu stosując sprężyny -40mm. Wszystko było ok - samochód zszedł niżej, było twardo. Zeszłego roku montowałem rozpórkę przednią górną i niedługo później zauważyłem, że samochód z przodu stoi krzywo. Strona pasażera jest wyżej od strony kierowcy. Możliwe, że ma to związek z instalowaniem rozpórki... nie wiem, nie znam się... Jest to dość irytujące, bo strona kierowcy siedzi jak powinna, a strona pasażera stoi jakby nie była nigdy obniżana.

Sprężyny są całe - żadna nie pęknięta.
Wahacze także okej.

Nie mam pojęcia co jest grane.

Macie jakieś pomysły?

---------- Post dodany o 17:07 ---------- Poprzedni post dodany o 17:02 ----------

Wygląda to tak:

wrzesień 2011
http://i236.photobucket.com/albums/ff173/fuerte_toro/samochod/SDC13327.jpg

marzec 2013
http://i236.photobucket.com/albums/ff173/fuerte_toro/samochod/srebrny_ea5w/2013-03-16132151_zpsab982013.jpg

henio
16-03-2013, 18:09
Amortyzatory kiedyś wymieniałeś??? Spójrz sobie jak się zwoje ścisnęły, czy równo siadło.

ArteK
16-03-2013, 18:13
Pokaż zdjęcia auta, robione w tym samym czasie z obu stron.

Macioł
16-03-2013, 18:25
zamień spręzyny, lewa na prawa, nie wiem czy pomoże

kuzi
16-03-2013, 18:29
Amorki wymieniane w 2008 roku.

Co jeszcze mi przychodzi na myśl...? W maju zeszłego roku samochód dostał mocny strzał od dołu (ścięta miska i dwa wahacze wymienione). Tutaj napiszę jeszcze raz - sprężyna jest cała - po zdarzeniu całe zawieszenie było przebadane.

W tym roku wymieniam wreszcie amorki na żółte Koni. Wtedy będę mógł podmienić sprężyny lewą z prawą.

qban88
16-03-2013, 23:27
Ta "krzywizna" wylazła zaraz po tym jak założyłeś rozpórkę? Czy dopiero po jakimś czasie od jej założenia?

kuzi
16-03-2013, 23:41