PDA

Zobacz pełną wersję : Polerka lamp, jak to ogarnąć?



Konrad_SK
10-06-2011, 15:01
Zakładam temat, gdyż jestem zielony w temacie :facepalm:

Przednia lampa trochę mi się zmatowiła, do tego porobiło się coś w stylu "pajączków".

Jak to ręcznie ogarnąć, co zastosować? słyszałem o paście Feracla, ale nie wiem czy jest ona bezpośrednio do stosowania czy dopiero po polerce.

Smuciu
10-06-2011, 15:25
ja myślę ze papier wodny 2500 i delikatnie jechać nim klosz potem pasta polerska (farecla bdb.) i szybkimi ruchami polerować szmatka (czyt. flanelka :lol:) do zadowalającego efektu :P możesz spróbować bez papieru efekt tez jest tylko ze raczej mniejszy niż przy użyciu papieru :)

Rikoo
10-06-2011, 15:37
kilka miesiecy temu ci pisalem zebys wpadl mam specjalna paste sonaxa na takie rzeczy dziala ale moze nie mega dlugo ale pomaga

Konrad_SK
10-06-2011, 15:46
Rikoo, na pewno mnie to pisałeś? ;) bo pierwsze słyszę szczerze mówiąc, chyba że już nie ogarniam.

A ten sonax nie jest do rdzy czasami? i ogólnie na korozję.

Smuciu, dzięki za wskazówkę, spróbuje się zastosować :)

Rikoo
10-06-2011, 16:26
Pisalem ci na KHS ze mam

sonax jest to firma z kosmetykami i ma takie fajne specyfiki do polerki
a tak wyglada fota

http://www.sonax-polska.pl/public/foto/products/org_162_1297864139.jpg

Do szkła plastikowego, akrylowego i pleksiglasu.

Usuwa zadrapania i rysy z:

- tworzyw sztucznych,

- szyb w przyczepach , na łodziach

- szyb w samolotach

- z wyświetlaczy telefonów komórkowych

- szkiełek w zegarkach

- z mebli ze szkła akrylowego itp.

Nie używać na powierzchnie lakierowane,malowane i zadrukowane.

Dymek
10-06-2011, 16:45
Farecla G3
Przywracanie połysku przy pomocy maszyny:
Nałóż ściereczką niewielką ilość pasty polerskiej Regular Grade G3 na powierzchnię lakieru
Namocz G-Mopa w czystej wodzie i zamontuj do maszyny polerskiej, odwiruj nadmiar wody, aż nie będzie już wyczuwalne rozpryskiwanie