PDA

Zobacz pełną wersję : Honda jakie głośniki na tył (elipsy)



sebawo
08-05-2012, 15:48
Elipsy z tylu zaczęły charczeć i pierdzieć, mimo, że głośno muzyki nie słucham. Przy małej głośności dźwięk w dolnych zakresach jaki się z nich wydobywa jest co najmniej irytujący, więc chyba trzeba by zmienić...
Audiofilem nie jestem, więc i szkoda kasy na jakiś wypaśny sprzęt, wzmaka nie mam. Kupiłbym zwykłe okrągłe, ale miejsce jest pod elipsy, to nie będę kombinował. Jedyne czym się kieruję przy zakupie to fakt, żeby wytrzymały te 2-3 lata i nie pierdziały na dzień dobry... Moje typy to:
JBL CS 69
BLAUPUNKT BGX-693
SONY XS-F6927SE
Ew. jeśli ktoś ma jakieś dłuższe doświadczenia z Magnat`em, Peying`iem czy innym Boshmann`em to też mogę zakupić :fb:
Budżet to 150PLN +-20 ale im mniej tym lepiej :D

SaTeR
08-05-2012, 16:12
nie znam się to się wypowiem :P peyinga omijaj szerokim łukiem, ale reszta w tej cenie będzie grała podobnie, do tych co wymieniłeś dorzuciłbym jeszcze HERTZ bo grają całkiem całkiem, jak to będzie grało pod samym radiem to większej różnicy nie będzie

Grubenz
08-05-2012, 18:29
Seba ja miałbym coś fajnego do cb :) jak coś to pw :)

pitbedzin
08-05-2012, 18:44
celuj w to :
JBL cs3196 mam takie i nie narzekam :)

sebawo
08-05-2012, 22:22
celuj w to :
JBL cs3196 mam takie i nie narzekam :)

Troszkę za drogie :P ale dzięki :)

zabas
08-05-2012, 22:28
Hertz DCX690 czy jakos tak :) mam i jest .... oki :)

ArteK
08-05-2012, 22:38
IMO nie warto pakować kasę w głośniki na półkę, psują one tylko scenę.

Nie jestem audiofilem ale już w paru autach słyszałem różnicę pomiędzy różnymi konfiguracjami i zdecydowanie połączenie głośników z przodu i z tyłu wypada najgorzej.

Za 150zł można już kupić jakiś fajny wzmacniacz dwukanałowy i podpiąć sobie przednie głośniki pod niego, jeśli mamy z przodu zestaw odseparowany to już w ogóle bajka. W przyszłości wygłuszyć furtki i taki zestaw potrafi naprawdę fajnie kopnąć(w sensie mocno i czysto zagrać).

_lukasz_
08-05-2012, 22:46